واکنش بانک دی به خبر ادغام این بانک

از ادغام خود با یک موسسه مالی بی‌اطلاعیم/ بانک دی از سال ۱۳۸۸ تا امروز با قدرت در صنعت بانکداری کوشیده است

روابط عمومی بانک دی در پی گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم درباره ادغام موسسات اعتباری جوابیه‌ای ارسال کرده و از موضوع ادغام یک موسسه اعتباری در این بانک اظهار بی‌اطلاعی کرده است.
کد خبر: ۸۷۵۸۶۳۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، چندی پیش پایگاه خبری تحلیلی «بانک مردم» در گزارشی، خبر از ادغام بانک دی با موسسه مالی و اعتباری افضل توس داده بود که به دنبال این خبر بانک دی جوابیه ای را منتشر کرده است.

متن کامل جوابیه به شرح زیر است:

مدیریت محترم پایگاه خبری تحلیلی «بانک مردم»

موضوع: جوابیه

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) در پی انتشار گزارشی در صفحه بانک و بیمه آن سایت محترم در مورخ ۱۳ مهر ماه ۹۵ مبنی بر ادغام بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری به نقل از مدیرکل نظارت بر بانک‌های بانک مرکزی، اعلام می‌دارد که این بانک، با مجوزهای رسمی اخذ شده قبلی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، فعالیت‌های خود را از سال ۸۸ آغاز نموده و تا به امروز با قدرت، به انجام امور اقتصادی محوله در صنعت بانکداری کشور کوشیده است. لازم به ذکر است این بانک بر طبق قوانین مصوب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، فعالیت بانکی را در راستای ارائه خدمات به مشتریان و حفظ حقوق حقه آنان و سهامداران ایفا نموده است و به عنوان یک بانک رسمی، درخصوص ادغام خود با یک موسسه مالی و اعتباری اظهار بی‌اطلاعی می‌نماید.

بانک دی ضمن احترام به جایگاه رسانه‌، اخلاق‌مداری، انتشار اخبار مفید و امیدبخش و رعایت موازین حرفه‌ای حق پیگیری حقوقی موضوع را برای خود محفوظ می‌داند.

با سپاس

احمد حشمی‌پور

مشاور مدیرعامل در امور روابط عمومی

تصویر جوابیه را می‌توانید در زیر مشاهده فرمایید

۹۰۰۰

ارسال نظرات