نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

عملکرد نیروهای امنیتی سیستان و بلوچستان از حوزه امنیتی به فرهنگی تبدیل شده است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: امروز نیروهای امنیتی سیستان و بلوچستان با وحدت و همدلی کامل ارتباط بسیار نزدیکی با هم دارند و همه در کنار هم به کاملاً هماهنگ برای تامین امنیت استان تلاش می‌کنند
کد خبر: ۸۷۵۸۵۰۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاریبسیج از استان سیستان وبلوچستان آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: مرزبانی بدون صبر، شکیبایی، تحمل فردی و گذشت از بسیاری از امور رفاهی فردی امکان‌پذیر نیست.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برادران ما در هر لباسی که در تامین امنیت مرزها تلاش می‌کنند، می‌دانند که تامین امنیت مرزها کار بسیار دشواری است و ممکن است مدت‌ها بدون کوچک‌ترین امکانات و در سخت‌ترین شرایط در بیابان و مناطق بی‌آب و علف برای تامین امنیت مرز فعالیت کنند.
وی بیان کرد: امروز نیروهای امنیتی سیستان و بلوچستان با وحدت و همدلی کامل ‌ارتباط‌ بسیار نزدیکی با هم دارند و همه در کنار هم به کاملاً هماهنگ برای تامین امنیت استان تلاش می‌کنند.
آیت‌الله سلیمانی اظهار داشت: خوشبختانه مردم استان هم ‌ارتباط‌ بسیار نزدیکی با نیروهای امنیتی دارند و وحدت مردم این استان با یکدیگر و با نیروهای امنیتی در کشور مثال‌زدنی است.
امام جمعه زاهدان گفت: امروز سبد تامین امنیت نیروهای امنیتی سیستان و بلوچستان به بخش بهداشت و درمان، توزیع نوشت افزار و فرهنگ تبدیل شده و این امر حقیقتاً جای خوشحالی دارد.
وی با اشاره به اقتدار نیروهای امنیتی سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: امروز همه دشمنان نظام تلاش دارند با مجهز کردن اشرار، سیستان و بلوچستان را ناامن کنند اما با تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی استان موفق نبوده‌اند و در آینده نیز به لطف الهی و تلاش نیروهای امنیتی هرگز موفق نمی‌شوند.
آیت‌الله سلیمانی ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب سردار رهامبخش حبیبی در مدت خدمت به عنوان فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: سردار حبیبی در طول مدت خدمت صادقانه خود در سیستان و بلوچستان تلاش بی‌وقفه‌ای داشت و خاطره نیکی از خود در این استان به جا گذاشت و امیدواریم در هر جای ایران اسلامی که در آینده خدمت می‌کند، موفق و سربلند باشد.

 

ارسال نظرات