فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دشمنان نظام با تمام توان تلاش دارند وحدت مردم سیستان و بلوچستان را برهم بزنند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:‌ دشمنان نظام با تمام توان تلاش دارند تا وحدت مردم استان را برهم بزنند ولی با هوشیاری مردمی و نیروهای امنیتی، تلاش شوم آن‌ها هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد.
کد خبر: ۸۷۵۷۵۸۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان، فرمانده و معاونان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان دیدار کردند.
سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی در این دیداربا اشاره به این مطلب که وفاق وهمدلی نیروی انتظامی وسپاه که یک الهی وراه آن نیز الهی ونتیجه آن شیرین است  اظهار داشت: پرسنل خدوم نیروی انتظامی تلاش زیادی جهت برقراری نظم در جامعه دارند و آرامش و امنیت امروز حاکم در شهرهای مختلف در پی تلاش‌های شایسته این عزیزان و سایر نیروهای امنیتی ایجاد شده است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان بسیار مقتدر شده و عملکرد مطلوبی در عرصه‌های مختلف از خود به جای گذاشته است.
وی بیان کرد: عملکرد انتظامی سیستان و بلوچستان روز به روز در حال پیشرفت است و انتخاب شدن رده‌های مختلف آن به عنوان برگزیده از طریق اشراف فرماندهی کل قوا، گواهی بر این مدعا است.
معروفی اظهار داشت: در حال حاضر همکاری مطلوبی میان نیروهای سپاه و انتظامی سیستان و بلوچستان وجود دارد که این امر سبب افزایش امنیت در سطح استان شده است.
وی با اشاره به امر وحدت به عنوان مهمترین مولفه در تحقق امنیت امروز در سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: دشمنان نظام با تمام توان تلاش دارند تا وحدت مردم استان را به هم بزنند ولی با هوشیاری مردمی و نیروهای امنیتی، تلاش شوم آنها هیچگاه به نتیجه نمی‌رسد.


ارسال نظرات