در دومین روز از اجلاسیه ملی 1880 شهید استان:

کنگره 569 شهید دانش آموز برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرروش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره شهدای دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمددر دومین روز از اجلاسیه ملی 1880 شهید استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۶۳۹۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

هادی زارع‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که از امروز 11 مهرماه در شهر یاسوج آغاز شده است، اظهار کرد: این برنامه در روز افتتاحیه با حضور گسترده مردم استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کنگره در 5 روز و از11 مهرماه تا روز پنج‌شنبه 15 مهرماه در مصلای امام خمینی شهر یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان برنامه‌های هر یک از روزهای این کنگره گفت: روز اول آن با عنوان عشایر برگزار شد و امروز 12 مهرماه با عنوان شهدای فرهنگی و دانش‌آموز برگزار می‌شود.

زارع‌پور بیان کرد: در این روز یاد تعداد 105 معلم شهید استان و تعداد 464 دانش‌آموز شهید کهگیلویه و بویراحمد گرامی داشته می‌شود، همچنین این کنگره فردا 12 مهرماه از ساعت 18:30 دقیقه در محل مصلای امام خمینی(ره) با حضور پر شور دانش‌آموزان و معلمان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اهم برنامه‌های این روز گفت: در این روز سخنرانی مسؤولان کشوری، راویان دفاع مقدس و همچنین قرائت وصیت‌نامه شهدا را خواهیم داشت.

گفتنی است تا دقایقی پیش حضور وزیر آموزش و پرورش که قرار بود در این برنامه به سخنرانی بپردازند کنسل شده است .
ارسال نظرات
آخرین اخبار