حاج حسین یکتا در نشست فعالان‌عرصه‌هیأت تهران :

هیئت تراز انقلاب اسلامی؛ دغدغه کار مردم را دارد

حاج حسین یکتا با تاکید بر این‌که فعالیت حداقلی را در آن دنیا از ما قبول نخواهند کرد، گفت: حضور هیئات در پیاده روی اربعین باید برای انقلاب اسلامی باشد نه چیز دیگر.
کد خبر: ۸۷۵۵۴۰۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

حسین یکتا از فرماندهان دفاع مقدس در دومین نشست تخصصی فعالان عرصه هیأت تهران که در قتلگاه شهدای حزب جمهوری اسلامی برگزار شد گفت: در شرایطی از انقلاب اسلامی هستیم که دشمن آتشش را از همه طرف می‌ریزد و جنگ در مسائل فرهنگی و مسائل اجتماعی به همراه یک جبهه نبرد در شامات و عراق برای ما باز شده است.بدون عکس

یکتا با بیان این‌که عمده قوای کمی و کیفی که جبهه انقلاب دارد و می‌تواند با مردم ارتباط بگیرد و مطالبات رهبری را اشاعه بدهد هیأت است، اظهار داشت: هیأتی که از ابتدا تا انتهای هفته برا خودشان بچرخند و آخر هفته بیایند دور هم باشند و یک شام بخورند هیأت تراز انقلاب اسلامی نیست، هیأت تراز آن است که هیأت دغدغه کار مردم داشته باشد و در عرصه خدمات اجتماعی فعال باشد.

رییس سابق قرارگاه خاتم الاوصیا تصریح کرد: اگر هیأت را یک پادگان معرفتی بصیرتی آموزشی آمادگی مجهز شدن برای عملیات بدانیم باید یگان را از پادگان بکشیم بیرون و برویم در کار جهادی و رفع غصه های مردم.

وی با تاکید بر این‌که هیأت و روحانی و مداح حکم محله هستند بیان داشت: نمی شود مردم به یک طرف بروند و هیأت به یک طرف دیگر، ما در پیچ بزرگ تاریخ قرار داریم و در پیچ است که جوانان از مسیر منحرف می شوند و با خطر روبرو هستند.

این یادگار دفاع مقدس با بیان این‌که خودمان را باید آماده کنیم و این عمده قوا اگر به درد ظهر عاشورای قبل از ظهور نخورد کی به درد خواهد خورد؟! گفت: بزرگترین لشگرکشی امروزه باید از سوی هیئات شکل بگیرد.

یکتا با اشاره به این‌که هرجا خوب عمل کردیم مردم با ما آمدند و حتی پول هم خرج کردند تاکید کرد: نهضت بزرگ نذر و وقف که متعلق به شیعه بوده را باید هیأت راه بیندازد.

وی با انتقاد از اینکه در حماسه پیاده روی اربعین هیئات در عراق به اسم خودشان موکب می زنند تصریح کرد: این خطر است ما باید برویم در موکبهای عراقی فعالیت کنیم و به نام عراقیها و به کام زائران و به حمایت هیئات ایرانی این جریان شکل بگیرد.

رییس سابق قرارگاه خاتم الاوصیا با اشاره به این‌که حضرت امام (ره) می گفت اگر دو ملت ایران و عراق باهم ترکیب شوند چه می شود اظهار داشت: ما به جای ترکیب شدن می رویم به نام خودمان کار کنیم تا دشمن آنها را به بهانه تسخیر زمین ها از ما بترساند.

یکتا با تاکید بر این‌که فعالیت حداقلی را در آن دنیا از ما قبول نخواهند کرد گفت: حضور هیئات در پیاده روی اربعین باید برای انقلاب اسلامی باشد نه چیز دیگر.

ارسال نظرات