ائمه جماعات دانش آموزان را در برابر تهدیدات واکسینه کنند

بوشهر-معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: ائمه جماعات مدارس باید دانش آموزان را در برابر همه تهدیدات و عقاید آنان واکسینه کنند.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۷۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، اسماعیل مختار زاده صبح امروز در کارگاه دانش افزایی ائمه جماعات مدارس شهرستان دیر اظهار داشت: آموزش و پرورش متولی تربیت رسمی در کشور است و می بایست دیگر نهادهای فرهنگی با آموزش و پرورش همکاری کنند.

وی افزود: کارگاه دانش افزایی ائمه جماعات مدارس با هدف آموزش و آگهی بخشی ائمه جماعات مدارس جهت جذب بیشتر دانش آموزان به اقامه نماز و آشنایی بیشتر آنان به مبانی دین مبین اسلام برپا شده است.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی ائمه جماعات با شیوه ها و روش های دعوت دانش آموزان به اقامه نماز و پاسخگویی به نیازهای متناسب با هر مقطع تحصیلی آشنا شدند.

اسماعیل مختارزاده به اهمیت و جایگاه نماز در مدارس تاکیید کرد و افزود: این دوره با هدف آشنایی روحانیون به شیوه دعوت به نماز برگزار گردیده است.

مختار زاده گفت: ائمه جماعات مدارس باید توجه داشته باشند از این فرصت نماز جماعت طوری بهره گیری کنند که دانش آموزان را در برابر همه تهدیدات و عقاید آنان واکسینه کنند.

انتهای خبر./
ارسال نظرات