امام جمعه اهرم خبر داد

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی روستای خاییز تنگستان از منبع دریافت زکات

امام جمعه اهرم گفت: بیمارستان صحرایی در روستای خاییز تنگستان راه‌اندازی خواهد شد که بخشی از هزینه آن از طریق همین زکاتی که مؤمنین پرداخت کرده‌اند تأمین خواهد شد و این خود یک اقدامی در راستای اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۴۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت‌الاسلام عیسی راستگو ظهر امروز در جمع اعضای مجمع عمومی بسیج تنگستان گفت: مجمع بسیج در راستای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف بسیج شکل گرفته است و تلاش خواهد کرد تا دستگاه اجرایی شهرستان و نمایندگان دولت در اجرای برنامه‌های خود موفق‌تر عمل کنند و در راستای حل مشکلات مردم قدم‌های بهتری برداشته شود.

وی افزود: حضور صرف در سازمان بسیج نشانه بسیجی بودن نیست برخی اوقات افراد شاید در سازمان بسیج نباشند ولی کار، تلاش و عملکردشان در این راستاست و فعالیتشان به سمتی است که  انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن را خوب فراگرفته و به نحو احسن انقلابی عمل می‌کنند.

راستگو خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری هر جا ما انقلابی عمل کردیم کارمان پیش رفته و هر جا خلاف آن عمل کردیم با شکست مواجه خواهیم شد که به‌طور کامل و حد مطلب بیان‌شده و ما نباید از انقلابی‌گری فاصله بگیریم.

وی گفت: ساخت حسینیه عاشقان ثارالله و سالن‌های 9 دی اقدامات انقلابی است که توسط سپاه به اجرا درآمده و در راستای رفاه عامه مردم خواهد بود و البته این اقدامات قابل تحسین است و باید سایر ارگان‌ها از عملکرد انقلابی سپاه در اجرای چنین پروژه‌های عمرانی تأسی بگیرند.

رئیس مجمع عمومی بسیج تنگستان افزود: تفکر انقلابی مردم را به‌نظام و انقلاب نزدیک‌تر می‌کند و باید هم‌افزایی و همفکری نیروهای مؤمن انقلابی بیش از این شود که اگر هر چه ارتباط  بین انقلابیون بیشتر شود نتیجه مطلوب‌تر و مؤثرتری برای نظام و مردم به همراه خواهد داشت.

وی پرداخت زکات را یکی از اعمال پسندیده عنوان کرد و گفت: در روزهای آتی بیمارستان صحرایی در روستای خاییز تنگستان راه‌اندازی خواهد شد که بخشی از هزینه آن از طریق همین زکاتی که مؤمنین پرداخت کرده‌اند تأمین خواهد شد و این خود یک اقدامی در راستای اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات