سرگروه حلقه شهید محمد زاده شهرستان دشتی:

اردوی زیارتی تفریحی باید باعث رشد نوجوان شود

بوشهر-سید هادی مغامس زاده گفت: اردوهای زیارتی و تفریحی باید باعث رشد نوجوان شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۷۵۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری از شهرستان  دشتی؛ اردوی تفریحی زیارتی حلقه صالحین شهیدمحمدزاده ، از حلقه های ویژه کشوری که مدت 11 روز به طول انجامید ، حلقه شهید محمد زاده از حلقات فعال پایگاه خاتم الانبیاء حوزه الغدیر شهرستان دشتی است.

این سفر معنوی که به مدت 11روز به طول انجامید تعداد22 نفر ازاعضای حلقه صالحین به سرگروهی سیدهادی مقامس زاده، توسط به مکانهای مختلف زیارتی از جمله شاهچراغ علیه السلام حرم حضرت معصومه سلام الله ،مسجد مقدس جمکران، قبورمطهر شهداء (شهیدهمت)،حرم امام رضا علیه السلام وشخصیتهای مهم مدفون شده در جوار امام رضاعلیه السلام رفتند.

سید هادی مغامس زاده هدف خود را از برگزاری این اردو، تشویق قشر نوجوان جهت حضور بهتر در جلسات دانست و افزود: در این سفر سعی کردیم علاوه بر بازدید از مکانهای مختلف وآشنا کردن آنها با بزرگان اسلام ، نحوه درکنار هم زندگی کردن را به آنها بصورت غیر مستقیم آموزش دهم.

وی اذعان داشت:  اگر یک سرگروه صالحین بتواند در حلقه صالحینی خود نگرش و تفکر و همچنین سبک زندگی اسلامی  را مطرح کرده و مورد بحث و گفتگو قرار دهد یقیناً تلنگری به نوجوانان  خواهد بود، در این سفر سعی بر این داشتیم نحوه زندگی اسلامی بصورت عملی به این نوجوانان آموزش دهیم وبه یاری خداوند موفق به انجام این کار شدیم.

سرگروه حلقه شهید محمد زاده افزود: هزینه این سفرتوسط افراد خیر و استانداری وهمچنین هلال احمر تهیه شده بود و هیچ یک از متربیان هزینه ای پرداخت نکردند .    




ارسال نظرات