تجلیل از خانواده معظم شهدا در مراسم اختتامیه نمایشگاه یادیاران ناحیه مالک اشتر

مراسم اختتامیه نمایشگاه یادیاران ناحیه مالک اشتر با تجلیل از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم منطقه 15 تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۶۱۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ مراسم اختتامیه نمایشگاه یادیاران ناحیه مالک اشتر با حضور سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) و با تجلیل از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم منطقه 15 تهران برگزار شد.
سردار ذوالقدر ضمن تشکر از فرمانده و بسیجیان ناحیه مالک اشتر منطقه 15 تهران، خانواده معزز شهدا را سرمایه های اصلی انقلاب دانست که بهترین هدیه را به پیشگاه خداوند متعال تقدیم کرده اند.
وی تصریح کرد: منطقه 15تهران و پایگاه مالک اشتر  در دفاع مقدس کارنامه ی شایسته ای دارد و در صحنه های مختلف نیز مردم انقلابی این منطقه وفاداری خود را در حد اعلا به نمایش گذاشته اند.
در ادامه سرگرد پاسدار قاسم فیضی فرمانده ناحیه مالک اشتر  گفت:استقبال بیش از حد اهالی منطقه 15تهران از نمایشگاه ناحیه مالک اشتر که با عنوان نقش پایگاه مالک اشتر در دفاع مقدس بسیار قابل تقدیر بود.

وی افزود :تاریخ 8 ساله دفاع مقدس ایران اسلامی سرشار از رشادت‌ها و دلاوری‌های مردمی است که جان خود را در طلب اخلاص قراردادند و در جبهه‌های حق علیه باطل به مبارزه با دولت‌های زورگو و ظالم جهانی پرداختند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم رقم زدند و عزت، افتخار و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند.

فیضی خاطرنشان کرد:اهالی این منطقه و محله نیز با ولایت مداری خود در طول 8 سال دفاع مقدس به مقاومت پرداختند و با اعزام نیرو به جبهه‌ها توانستند کمک بزرگی به نیروهای انقلابی کنند،امروز‌‌ همان مردمی که در دوران هشت سال دفاع مقدس آن‌همه حماسه و مقاومت را رقم زدند با ولایتمداری ستون و پشتوانه نظام اسلامی هستند.

این فرمانده گفت:خاطرات ماندگار آن روزگاران باید به نسل‌های جوان منتقل شود و برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس می‌تواند فرصت خوبی برای به ثمر رساندن این حرکت انقلابی باشد.

ارسال نظرات