فرمانده سپاه دشتستان

سپاه پاسداران مانع از تخریب حرم ائمه اطهار(ع) شده است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان گفت: هدف داعش تخریب حرم امام حسین(ع)، حضرت علی(ع) و حضرت زینب(س) است که سپاه با نثار شهدای مدافع حرم مانع از جنایت بزرگ شده است.
کد خبر: ۸۷۵۳۹۱۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ نعمت الله غلامپور در مراسم اختتامیه نمایشگاه یاد یاران در کاروان سرای مشیرالملک(دژ) برازجان اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی هر کدام از کشورهای عربی وظیفه بازسازی قسمتی از عراق را بر عهده گرفتند ولی در ایران سپاه پاسداران و بسیج وظیفه بازسازی کشور را عهده دار شدند که قرار گاه سازندگی در این مورد کارهای بسیار بزرگی را انجام داده است.

وی بابیان اینکه یکی از وظایف سپاه بعد دفاع مقدس دفاع از عتبات عالیات در سوریه و عراق است، خاطر نشان کرد: داعشی ها قبر بسیاری از یاران پیامبر(ص) را تخریب کردند و برای تخریب حرم معصومین(ع) در کربلا، نجف و سوریه آمده بودند که سپاه پاسداران مانع از این جنایت شده و شهدای فراوانی را در این راه نثار کرده است.

غلامپور ضمن اشاره به اینکه ماموریت مهم سپاه و بسیج در کشور خدمات رسانی به مناطق محروم است، تصریح کرد: در بحث تامین مسکن محرومان از سهمیه یک هزار و 100 واحد مسکونی استان بوشهر 260 واحد سهم دشتستان است که 80 واحد آن هم اکنون در دست ساخت است که از این تعداد 20 واحد آن تکمیل شده و آماده تحویل است.
وی اضافه کرد: سپاه همانطور که در مدیریت جنگ و در دفاع از میهن اسلامی خوش درخشید بعد از آن نیز در بحث سازندگی، محرومیت زدایی و کارهای فرهنگی تلاش کرده است.
فرمانده سپاه دشتستان با اشاره به برنامه های فرهنگی در طول سال و ایام و مناسبت های مختلف افزود: اعزام اردوهای راهیان نور غرب و جنوب، برنامه های ارتحال امام و نمایشگاههای فرهنگی و مذهبی از کارهای مهم فرهنگی سپاه است.
سرهنگ غلامپور اضافه کرد: نمایشگاه یادیاران از برنامه های مهم هفته دفاع مقدس در مرکز شهرستان دشتستان بود که مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت.

در پایان مراسم از مدیران و کارکنان ادارات که در هفته دفاع مقدس با سپاه و بسیج همکاری داشته اند و همچنین از خبرنگاران رسانه های مختلف شهرستان دشتستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر

ارسال نظرات