مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان:

نفی سلطه و فریاد ملت بر ضد استکبار مصداق جهاد کبیر است

حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده گفت: جهاد کبیر یعنی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی ، جهاد کبیر یعنی فریاد ملت ایران مرگ بر آمریکا این جهاد کبیر است.
کد خبر: ۸۷۵۳۴۷۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده در جمع مردم و بسیجیان شهرستان ریگان اظهار داشت: جنگ تحمیلی از دید دشمنان ما یک جنگ تمام عیار بود و ۳۷ کشور دنیا از جمله آمریکا و شوروی سابق و ۲۲ کشور اروپایی وطن پرستهای خائن عرب همه در حاشیه خلیج فارس با صدامیان همراه شدند و زمانی که جنگ به اتمام رسید ما از ۱۱ کشور دنیا اسیر داشتیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد:تنها یک کشور در دوران جنگ تحمیلی کنار ما بود و آن هم کشور برادر ما سوریه همان کشوری که مورد بغض و کینه دشمنان اسلام واقع شده است.

وی افزود:رزمندگان ما در دفاع مقدس اولین شاخصشان این بود که جوان و اما از خود ساخته بودند و امام (ره) فرمودند این ها ره هشتادساله را یک شبه طی کردند.

حجت‌الاسلام  محسن‌زاده در ادامه گفت: قرآن کریم در هشت آیه به صورت غیرمستقیم و دو آیه به صورت مستقیم و یک آیه به صورت ویژه بیان می‌کند و آن جهاد کبیر است و پیامیر اکرم (ص)را مخاطب قرار داده است، ای پیغمبر از کفار دوری کن و بواسطه اطاعت نکردن از کفار با آنها جهاد کبیر انجام بده ،جهاد کبیر یعنی نفی تحت سلطه استکبار، جهاد کبیر یعنی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی ، جهاد کبیر یعنی فریاد ملت ایران مرگ بر آمریکا این جهاد کبیر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان امام جامعه ما این موضوع(جهاد کبیر) را باز کردند برای ما یک مفهومی نویی از این آیه استخراج کردند و قرآن بر خلاف معجزات دیگر پیغمبرها یک معجزه الهی است.

وی عنوان کرد:جهاد کبیر یعنی اینکه  انسان تحت سلطه کفار نباشد.

حجت‌الاسلام  محسن‌زاده با بیان اینکه بعضی ازمسئولین ما سلطه شیطان را بر ما ایجاد می کنند و این خیلی بد است و از روز اول وعده دادند که مذاکره می‌کنیم که تحریم‌ها برداشته شود،تصریح کرد:وزیر خارجه گفته است چه کسی گفته مذاکره می‌کنیم تحریم‌ها برداشته شود؟ هدف از مذاکره برداشتن تحریم‌ها نبود؟ چرا حرف خود را انکار می کنید.



ارسال نظرات