خبرهای داغ:
با حضور مریم مجتهدزاده؛

روایاتی از همسران مدافع حرم و شهدای غواص رونمایی شد

همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و همکاری مؤسسه رسانه‌ای هنری اوج روز گذشته آیین رونمایی دو اثر جدید التألیف در حوزه زنان و دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۲۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و همکاری موسسه رسانه‌ای هنری اوج روز گذشته آیین رونمایی دو اثر جدید التألیف در حوزه زنان و دفاع مقدس برگزار شد. در این برنامه مریم مجتهدازده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، سلیحی و جمعی از نوسیندگان و مسئولین حوزه دفاع مقدس حضور داشتند.

سردار سفیدچیان، فرمانده تیپ مکانیزه 20 رمضان(نزسا)، ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس، با یادآوری نمونه‌هایی از خاطرات دفاع مقدس و تجربه‌های کشورهای دیگر، بر ضرورت حفظ و انتقال اینگونه تجربه‌ها به نسل حاضر و آینده تأکید کرد. حجت الاسلام شیخ شعاعی، نماینده محترم ولی فقیه در تیپ رمضان نیز ضمن تاکید بر ضرورت توجه به قداست دفاع در عرصه های مختلف، حفظ و نشر آثار مرتبط با دفاع مقدس در راستای استمرار جهاد را خواستار شد.

در این مراسم از کتاب "پای یه عشق دیگه در میونه" (روایت مدافعان حرم از منظر همسران ایشان)، اثر منیره میرزایی و کتاب "پرواز با دست‌های بسته"(سرگذشت یکی از شهدای غواص) اثر مریم سادات ذکریایی، رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها