فرمانده سپاه کنگان:

دفاع مقدس موجب تثبیت انقلاب شد

بوشهرـ فرمانده سپاه کنگان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس را موجب تثبیت انقلاب ما شد و باید هفته دفاع را همچون ایام الله زنده نگه داشت.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۱۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از  شهرستان کنگان، اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه ناحیه کنگان در گردهمایی مسؤولین هییت های مذهبی و مداحان در این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان تاریخچه جنگ هشت ساله افزود: دفاع مقدس  موجب تثبیت انقلاب ما شد و باید هفته دفاع را همچون ایام الله زنده نگه داشت.
تاجیک در خصوص آمادگی نیروهای  نظامی در دفاع از کشور گفت: نیروهای نظامی به پشتوانه تجربه هشت سال دفاع مقدس و تکیه بر توان و همت خود به یاری خداوند در بالاترین آمادگی جهت دفاع از انقلاب اسلامی هستند و اکنون در بسیاری از دست آوردها به جایی رسیده ایم که جز جند کشور دارنده سلاح های پیشرفته دنیا هستیم.
وی در ادامه افزود: دفاع مقدس موجب القا خود باوری به دیگر کشورهای آزاده جهان شد و اکنون می بینیم که همه استکبار توان رویارویی با کشور سوریه را  نیز ندارند و از رسیدن به خواسته های خود ناتوانند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگان با بیان اینکه هیچ گاه جنگ حق و باطل تمام نخواهد شد اظهار داشت: جنگ حق و باطل در طول تاریخ بشریت بوده است و اکنون که استکبار از رویارویی مستقیم در جنگ سخت علیه مردم ایران ناتوان است با راه اندازی پروژه نفوذ سعی در به انجام رساندن نقشه شوم خود دارد و ما ضمن هوشیاری باید آمادگی لازم را در خود ایجاد کنیم.
در ابتدای این گردهمایی مداحان و مسوولین هییت های مذهبی ضمن چاووشی خوانی بر پرچم گنبد آقا اباعبدالله الحسین بوسه زدند.
ارسال نظرات