خبرهای داغ:
یک نویسنده و آزاده در برنامه «شابک»:

جوانان امروز قصه‌ها و حرف‌های ما را سخت می‌پذیرند

نویسنده کتاب «جهنم تکریت» گفت: جوانان امروز قصه‌ها و حرف‌های ما را بسیار سخت می‌پذیرند و چراهای زیادی در ذهن خود دارند و ما برای این که به این سوال‌ها پاسخ بدهیم مدام در حال مطالعه و تحقیق در متون هستیم.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۹۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مجتبی جعفری نویسنده و آزاده جانباز در برنامه «شابک» گفت: من از دوران مدرسه که دستم با قلم آشنا شد به نوشتن علاقه‌مند بودم و در حال حاضر هم که نوشته‌هایم نتیجه عملکردم است و به آنها بیشتر علاقه‌مندم.

وی ادامه داد: جوانان امروز قصه‌ها و حرف‌های ما را بسیار سخت می‌پذیرند و چراهای زیادی در ذهن خود دارند و ما برای این که به این سوال‌ها پاسخ بدهیم مدام در حال مطالعه و تحقیق در متون هستیم.

جعفری با اشاره به تالیفات خود عنوان کرد: اولین کتابی که با آن وارد جرگه نویسندگی شدم کتاب «جهنم تکریت» است که کتاب برگزیده بیست سال ادبیات مقاومت شده و انتشارات سوره مهر آن را منتشر کرده و با کتاب «اطلس نبردهای ماندگار» که چاپ چهلم آن هم منتشر شده و پر تیراژترین کتاب تاریخ دفاع مقدس است ادامه دادم.

وی افزود: یکی از زیباترین کتاب‌هایی که در حوزه دفاع مقدس تا کنون خوانده‌ام کتاب «در کمین گل سرخ» است که خاطرات شهید صیاد شیرازی است و کتاب بسیار اثرگذاری است.

این نویسنده در پایان خاطرنشان کرد: بدون هیچگونه شعاری اعتقاد دارم که اگر خدایی نکرده کشور دچار جنگی شبیه به دوران دفاع مقدس شود اعتقاد دارم جوانان ما نه مانند جوانان آن دوران بلکه بسیار بسیار بهتر از آنها عمل خواهند کرد و از کشور دفاع خواهند کرد.

معرفی و متن خوانی کتاب «حمله هوایی به الولید» به قلم احمد مهرنیا نیز از دیگر بخش های برنامه شابک بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها