خبرهای داغ:
فقیهی عنوان کرد

برنامه ریزی برای اعزام ۲۰ هزار زائر دانشگاهی به عتبات در دوره جدید

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:برای دوره پانزدهم سفر عتبات ما بیش از ۹۳ هزار نفر ثبت نام داشتند ،در صورتی که ظرفیت اعزام ما حدود ۱۳ هزار نفر بود، این اشتیاق موجب شد ما در این دوره برنامه ریزی را برای اعزام حدود ۲۰ هزار زائر دانشگاهی انجام دهیم.
کد خبر: ۸۷۵۱۹۸۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، طی مراسمی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق از  تلاش های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تشکر کرد.

 

بر اساس این گزارش،حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق با بیان اینکه کار با جوانان کار سختی است و مقام معظم رهبری نیز توجه ویژه ای به جوانان دارند گفتند: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از پس این کار برآمده است.

 

وی در تاکید بر اهمیت کار با جوانان در جامعه افزودند : جوانان قشر تاثیر گذار جامعه هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی از تلاش های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تشکر کرده و نماینده ستاد در عراق را بسیار پرتلاش و موثر دانست.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان سخنرانی کرده و بیان کردند: به برکت خون شهدا و خلوص امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری حفظه الله جمعیت دانشجوی ما نسبت به زمان رژیم منحوس پهلوی رشد ۲۰ برابر داشته و به چهار میلیون و ششصد هزار نفر رسیده است.

 

وی افزود: برای دوره پانزدهم سفر عتبات ما بیش از ۹۳ هزار نفر ثبت نام داشتند ،در صورتی که ظرفیت اعزام ما حدود ۱۳ هزار نفر بود، که این اشتیاق موجب شد ما در این دوره برنامه ریزی را برای اعزام حدود ۲۰ هزار زائر دانشگاهی انجام دهیم.

 

فقیهی  در بخش دیگری از سخنانشان از زحمات بعثه مقام معظم رهبری و شرکت شمسا صمیمانه تشکر کردند.

 

در ادمه این مراسم ، مسجدی مسئول ستاد عملیات شرکت شمسا در کربلا ضمن تاکید بر اهمیت حضور دانشگاهیان در این سفرهای عتبات از زحمات ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در برگزاری چنین برنامه ها و مراسماتی تشکر کردند.

 

درپایان به میهمانان هدایایی به رسم یادبود از طرف ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تقدیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها