استاد دانشگاه تهران:

اتصال به ولایت فقیه فرهنگ دفاع مقدس را حفظ می کند

بوشهر - استاد دانشگاه تهران گفت: ما اگر می خواهیم فرهنگ دفاع مقدس را حفظ کنیم هرگز نباید در اتصال به ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب سستی و خطایی انجام دهیم.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۷۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، دکتر حسین راد در جمع بسیجیان روستای عالی حسینی تنگستان گفت: آنچه موجب ماندگاري پديده دفاع مقدس شد و دنيا در برابر آن تعظيم و تحسين کرد و استقامت، پايداري و پيروزي ملت ايران را به دنبال داشت، فرهنگ شهادت طلبي بود.

وی افزود: گراميداشت و زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا قطعا برکات معنوي فردي و اجتماعي را به دنبال دارد که نهادينه سازي آثار بر مبناي ارزش‌هاي دفاع مقدس وظيفه همگان است.

راد تصریح کرد: آن چه امروز در عراق، يمن، لبنان و سوريه در مبارزه با استکبار و تروريست‌ها رخ مي‌دهد از فرهنگ جهادي 8 سال دفاع مقدس ما نشات گرفته است.

وی افزود: امروز اهميت دفاع مقدس و آثار و درس‌هاي آن بر احدي پوشيده نيست و ما شاهد هستيم که از کشورهاي ديگر راويان دفاع مقدس ما را براي سخنراني دعوت مي‌کنند که با استقبال خوبي هم روبرو مي‌شوند.

این استاد دانشگاه ابراز داشت: نهادينه سازي آثار دفاع مقدس بر مبناي باورها و ارزش‌هاي اسلامي، اقتصاد مقاومتي، توجه به نقش قوميت‌ها در تحکيم وحدت، برجسته‌سازي عمليات‌ها و توجه به نظام فرهنگي کشور و سوق به سمت فرهنگ غني دفاع مقدس از اهم اهداف گراميداشت هفته دفاع مقدس است.

ارسال نظرات