به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزارشد

یادآوری دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان ضروری است

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه یادآوری رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان بسیار ضروری است، گفت: صیانت از حیات انقلاب اسلامی وظیفه همگان است
کد خبر: ۸۷۵۱۷۶۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان :حجت الاسلام علی نقی تهرانی زاده در نشست سیاسی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و روحانیان شیعه و سنی ایرانشهر در هیات فاطمیه این شهرستان با اشاره به دشمنی علنی و بیش از پیش مستکبران و متجاوزان با ایران اسلامی اظهار داشت: امروز وظیفه ما برای صیانت از انقلاب اسلامی بیشتر از گذشته است.
نماینده ولی فقیه د سلمان استان سیستان وبلوچستان با اشاره به تحولات منطقه افزود: هدف آمریکا و رژیم صیونیستی ایجاد اختلاف میان مسلمانان و برافروختن آتش خشم و کینه بین کشورهای اسلامی است که متاسفانه برخی از سران کشورهای منطقه هم با آنان همگام هستند.
حجت الاسلام تهرانی زاده گفت: باید همچون حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس محکم و استوار برای خنثی کردن تهدیدها و فتنه انگیزی دشمنان آماده باشیم.
 شماری از فرماندهان و بسیجیان شهرستان ایرانشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از 50 واحد خون به نیازمندان به خون اهدا کردند.

ارسال نظرات