خبرهای داغ:
گزارش دیلی میل از مناظره انتخاباتی در آمریکا

ترامپ معشوقه پیشین بیل کلینتون را مقابل هیلاری می‌نشاند!+تصاویر

پایگاه دیلی میلی در گزارشی ضمن اشاره به نخستین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا نوشت که دونالد ترامپ رقیب دموکرات خود را تهدید کرده است که معشوقه پیشین بیل کلینتون را نیز همراه خود به این مناظره می‌ آورد.
کد خبر: ۸۷۵۱۵۱۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، پایگاه «دیلی میلی» در گزارشی تحت عنوان « سیرک به شهر می‌آید» ضمن اشاره به نخستین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌نویسد که دونالد ترامپ رقیب دموکرات خود را تهدید کرده است که «جنیفر فلوئر» معشوقه پیشین «بیل کلینتون» را نیز همراه خود به این مناظره می‌آورد.

ترامپ تهدید کرد که معشوقه پیشین کلینتون را به مناظره می‌آورد

براساس گزارش دیلی میل این تهدید دونالد ترامپ پس از آن صورت می گیرد که «مارک کوبین» سرمایه‌دار مشهور آمریکای و حامی هیلاری کلینتون اعلام کرده بود که طی دعوت‌نامه‌ای هیلاری کلینتون از او خواسته است که در مناظره انتخاباتی روز دوشنبه در ردیف جلو حضار حضور یابد.

دیلی میل می افزاید: «جنیفر فلوئر» دعوت ترامپ را با گرمی پاسخ داده است و پذیرفته است که ردیف جلو در مقابل هیلاری کلنتون بنشیند.

ترامپ تهدید کرد که معشوقه پیشین بیل کلینتون را در مقابل هیلاری کلینتون می‌نشاند

«مارک کوبین» از سرمایه‌داران مشهور آمریکایی است که در ماه‌های گذشته حمایت خود را از هیلاری کلنتون اعلام کرده بود در موقعیت های مختلف به تمسخر دونالد ترامپ پرداخته است.

ترامپ تهدید کرد که معشوقه پیشین کلینتون را به مناظره می‌آورد


مناظره روزدوشنبه این هفته اولین مناظره از سه مناظره پیش بینی شده دو نامزد اصلی ریاست جمهوری آمریکاست.

ترامپ تهدید کرد که معشوقه پیشین کلینتون را به مناظره می‌آورد
ارسال نظرات
پر بیننده ها