خبرهای داغ:

تلاش مسکو برای احیای مذاکرات سازش عباس با نتانیاهو

وزیر امور خارجه روسیه از تلاش مسکو برای احیای مذاکرات صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین برگزاری دیدارهایی میان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «ابومازن» رئیس تشکیلات خودگردان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۱۴۴۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه اعلام کرد کشورش آماده است تا بعنوان میانجی برای آغاز مذاکرات صلح فلسطین-اسرائیل و پایان دادن به مناقشات وارد عمل شود.

 

لاوروف در نشست خبری بعد از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد مسکو آماده است تا برای هرگونه مذاکره میان طرفین اسرائیلی و فلسطینی بر روی راهکاری که هر دوی آنها را راضی نگه ‌دارد، میانجی‌گری کند.

 

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» وی با بیان حمایت از هر اقدامی که ازسرگیری مذاکرات را درپی داشته باشد، گفت: «برای این امر، هر طرحی باید از سوی طرفین مورد قبول واقع شود. زمانی هم که پذیرفته شد، آنها باید روی ارزش افزوده توافق کنند.»

 

وزیر خارجه روسیه البته تصریح کرد که هیچکدام از طرفین مایل به چنین توافقی نیستند اما مسکو تلاش می‌کند تا با فلسطین و اسرائیل ارتباط برقرار کرده و با آغاز کردن مذاکرات، دیدارهایی را میان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها