به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار فرمانده سپاه دشتی با تعدادی از خانواده شهدا

بوشهرـ سرهنگ علی غضنفری فرمانده سپاه دشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده معظم شهدا دیدار کرد .
کد خبر: ۸۷۵۱۲۲۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی، به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا باتعدادی از خانواده شهداء دیدار کردند ودیدار از خانواده شهدا رایکی از وظایف مهم مسئولین دانستند .

در این دیدارها غضنفری در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا و تربیت چنین فرزندان صالحی اظهار کرد: ما همه مدیون ایثار و فداکاری شهدا و شما خانواده های آنان هستیم که با اخلاص و معنویت و بصیرت چنین فرزندانی را تربیت و تقدیم اسلام نمودیم و ما امروز در آسایش و امنیت هستیم.

وی افزود: هدف از این دیدارها کسب انرژی و یادآوری است که از خط سرخ شهدا غافل نشویم و تمام تلاش ما این باشد که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج و خود در این مسیر روشن قدم برداریم.

غضنفری با تاکید بر حرکت در مسیر شهدا گفت: اقتدار و ایستادگی و صلابت ملت ایران و نظام اسلامی به برکت تبعیت پذیری شهدا از ولایت و ذوب شدن در ایمان و معنویت و ولایت پذیری است و امروز این مهم چراغ راه همه مسئولین و آحاد جامعه نیز باید باشد تا این اقتدار ادامه یابد.

در این دیدارها خانواده های شهدا با بیان خاطراتی از شهدا بر ولایت پذیری شهدا تاکید و ادامه دادن راه آنها توسط مردم و مسئولین و حفظ نظام را یادآوری کردند.

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده های شهدا اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات