فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان :

برخی با ایجاد فضای دو قطبی تریبون داخلی دشمن هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان افزود : در دوران دفاع مقدس وحدت و یکپارچگی بین رزمندگان وجود داشت اما الان افراد با سخنرانی هایی که انجام می دهند یک فضای دوقطبی در جامعه ایجاد می کنند تا بتوانند به اهداف سیاسی خود دست یابند و تریبون داخلی دشمن باشند .
کد خبر: ۸۷۵۰۹۷۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران گفت : در دوران جنگ تحمیلی کشورهای شرق و غرب امکانات گسترده ای را در اختیار رژیم بعث قرار دادند که باعث شد ارتش عراق به پنجمین قدرت نظامی دنیا تبدیل شود .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان تصریح کرد : آلمان تامین کننده ابزارهای شیمیایی دوران دفاع مقدس برای عراقی ها بود که باعث شیمیایی شدن ۱۰۰ هزار نفر در کشور ما شد که از این تعداد ۸ هزار نفر بستری هستند و نزدیک به ۵ هزار نفر هم به شهادت رسیده اند.

وی افزود : کشورهای عربی نزدیک به ۸۰ میلیارد دلار به عراق کمک کردند و در مدت جنگ ۸ ساله عمده تجهیزات مالی، نفتی و ترابری عراق توسط کشورهای عربی حوزه خلیج فارس فراهم میشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان ادامه داد : در دوران جنگ تحمیلی تمام  دنیا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران قد علم کرده بودند و عملا ایران در مقابل تمام دنیا تنها بود و این جا بود که امام (ره) فرمودند ” نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی ".

وی اظهار داشت  : امروزه همین کشورها دست دوستی به سمت نظام  ما دراز کرده اند و لبخندهای موذیانه می زنند باید دانست این ها کسانی هستند که در دوران ۸ سال دفاع مقدس از حزب بعث دفاع می کردند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری به این ها نمی توان اعتماد کرد و اکنون ما شاهد نتیجه کار برجام هستیم که علاوه بر این که چیزی نصیبمان نشد بلکه در حوزه هسته ای هم در حد خنثی پیش رفته ایم پس باید دلسوزان نظام به فکر باشند .

وی تصریح کرد:   رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس  ولایت مداری آن ها بود آنها با تبعیت از ولایت فقیه خود ذره ای از خاک کشورمان را در اختیار دشمن قرار ندادند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان  افزود : در دوران دفاع مقدس وحدت و یکپارچگی بین رزمندگان  وجود داشت اما الان افراد با سخنرانی هایی که انجام می دهند یک فضای دوقطبی در جامعه ایجاد می کنند تا بتوانند به اهداف سیاسی خود دست یابند و تریبون داخلی دشمن باشند .

اسدی اظهار داشت : امروزه ملت باید اکثر افرادی را که شعار ولایت سر می دهند و در جلسات خصوصی خود علیه نظام و ولایت صف آرایی می کنند را بشناسند و بدانند که ملت شیعه ایران در برابر تمام ظلم ها ایستاده است .

وی افزود :  اگر می خواهیم از مباحث برجام، اقتصاد مقاومتی و مسائل فرهنگی داخلی پیروزمندانه بیرون بیایم باید ولایت مدار و ولایت باور باشیم ولی متاسفانه امروزه بسیاری از ولایت مداران را تندرو خطاب می کنند که مورد اعتراض مقام معظم رهبری هم قرار گرفت .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان افزود : در استان کرمان همین محکومین فتنه به دنبال تصمیم گیری برای مردم و بازسازی و تطهیر چهره خود هستند حال آیا ملت و مسئولین ما نباید نسبت به چنین افرادی که فتنه را تنها یک حادثه می دانند و توبه نکرده اند برخورد کنند .

اسدی خاطر نشان کرد : امروزه شجاعت و صلابتی که باعث پیروزی رزمندگان در دوران ۸ سال دفاع مقدس شده بود کمتر به چشم می خورد و این شجاعت و صلابت در جمع نیروهای ارزشی ما کم رنگ شده است زیرا در مقابل زیاده خواهی ها مقاومت نمی کنند و در موضع گیری هایی که مقام معظم رهبری اعلام می کنند سکوت اختیار می کنند.

اسد خاطر نشان کرد :  برخی افراد عنوان می کنند که کشورمان ایران دیگر نیازی به نیروی دفاعی ندارد و این سخنی از روی جهل و نادانی است و به احتمال زیاد این آقایان دچار آلزایمر سیاسی شده اند لذا باید اصحاب رسانه با تمام توان روشنگری لازم  را در فضای مجازی داشته باشندزیرا امروز جنگ در فضای مجازی و فرهنگی ادامه دارد .

پایان/

ارسال نظرات