معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با «بسیج»:

امروز همه دشمنان انقلاب و نظام روی کار آمده اند

سرهنگ فولادیان گفت: امروز همه دشمنان انقلاب اسلامی و نظام روی کار آمده اند و خودشان می دانند که توان مقابله با ما را ندارند.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۷۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

سرهنگ فولادیان، معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به هفته دفاع مقدس و لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور پس از تجربه هشت سال جنگ مخاصمانه دشمنان گفت:تقویت بنیه دفاعی از این جهت نیست که به کشوری تهاجمی داشته باشیم این کار برای دفاع از کشور در مقابل هر تهاجمی است؛ امروز همه دشمنان انقلاب اسلامی و نظام روی کار آمده اند و خودشان می دانند که توان مقابله با ما را ندارند.

وی افزود: آنها می دانند بنیه دفاعی ما خوب و تکنولوژی این سیستم ها بومی است جرأت تهدید و تهاجم ندارند. اگر روزی بدانند که این اتفاق می تواند بیفتد و می توانند با ما درگیر شوند ساعت و حتی دقیقه ای هم صبر نخواهند کرد و این حاکی از تقویت بنیه دفاعی و تقویت اتحاد و وحدت امت و جوانان ما است.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: منطقه خاورمیانه و دور تا دور ما نا امن بوده و تنها جزیره ثبات ایران است که نتیجه این امنیت تقویت بنیه دفاعی و وجود رهبری مقدر در رأس امور است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار