معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

دشمن با پروژه نفوذ قصد نابودی انقلاب را دارد

معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: تاکتیک دشمن اینست که حیات و جان انقلاب را از بین ببرد. دشمن با پروژه نفوذ قصد نابودی انقلاب را دارد.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۲۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام ربیعی در سومین یادواره شهدای خیابان مطهری صومعه‌سرا که در مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس این شهرستان برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا با اشاره به تعبیر یکی از جملات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه جنگ یک نعمت بود،اظهار کرد:اگر میکروبی وارد بدن شود بدن خاصیت دفاعی خود را گونه‌ای تنظیم و میکروب‌ها را محاصره می‌کند که به عنوان واکسن وقتی میکروب را از بین برد بدن خود به خود واکسینه می‌شود و در تهاجمات میکروب‌های بزرگتر مقاومت این بدن بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی توسط حزب بعث و به فرماندهی صدام علیه کشور ما حمله کرد،افزود:حزب بعث به عنوان میکروب‌هایی وارد عمل شد که افزایش مقاومت، روحیه عزت‌طلبی، اقتدار و ایستادگی ملت سربلند ایران را بدنبال داشت به گونه‌ای که امروز در دنیا، ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت‌های اثرگذار در منطقه و در دنیا به شمار می‌رود.

معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اقتدار نظام بواسطه جانفشانی شهدا، رزمندگان، ایثار و خانواده شهدا است، خاطرنشان کرد: شهدا هستی خود را برای اسلام فدا کردند؛ اسلامی که از حلقوم مبارک معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) به گوش دنیا رسانده شد.

وی با بیان اینکه شهدا جانشان را ایثار کردند تا انقلاب اسلامی، روحیه انقلابی‌گری و روحیه اسلامی و ارزش‌ها ماندگار بماند، گفت: امام راحل می‌فرمایند« انقلاب یک نهضت همیشگی است و آرمان انقلاب استقرار حکومت خدا در سراسر گیتی است».

حجت‌الاسلام ربیعی با بیان اینکه ما باید همانگونه که زمانی به مکتب اسلامی که حضرت امام(ره) عرضه کرد لبیک گفتیم پس از امام راحل در همان راستا باید به ولایت فقیه لبیک گوییم، گفت: باید روحیه انقلابی، ایستادگی، دستاوردها و ارزش‌های نظام را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و آمریکا خواهان ساقط شدن انقلاب هستند، تصریح کرد: علت نابودی انقلاب توسط استکبار جهانی حضور مقتدرانه ایران و انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها و کشورها است.

معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به حضور و نقش ایران اسلامی در کشورهایی نظیر سوریه، یمن و فلسطین اشاره کرد و گفت: اکر روزی مردم فلسطین با سنگ بر سر اسرائیل می‌زد امروز موشک‌های ایران در دست مردم غزه قرار دارد.

وی با بیان اینکه هر جایی که استکبار خواهان سر بلند کردن بود روحیه انقلابی‌گری، مقتدرانه عزتِ ملت ولایتمدار ایران اسلامی را با بیان اسلام ناب برای همه آشکار می‌کند، تصریح کرد: ابرقدرت باید دارای چند مولفه و ویژگی باشد. کنترل هر حادثه‌ای در دنیا، ساکت کردن مخالفان و همراه کردن دیگر کشورها با خود از جمله این ویژگی‌ها است.

حجت‌الاسلام ربیعی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا امروز آمریکا از چنین قدرتی برخوردار است یا نه متذکر شد: آمریکا حتی نتوانسته مخالفین را در کشور خود ساکت و امنیت را در داخل کشور فراهم کند.

وی با بیان اینکه آمریکا نتوانسته کشورها را به سمت اهداف خود متحد کند، ابراز کرد: سردار سلیمانی اعلام می‌کند که آمریکا ابرقدرت نیست.

معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنی با آمریکا خطرناک و دوستی با آن کشنده است، افزود: تاکتیک دشمن اینست که حیات و جان انقلاب را از بین ببرد. دشمن با پروژه نفوذ قصد نابودی انقلاب را دارد.

وی تنها راه دشمن برای مقابله با اسلام ناب و روحیه انقلابی‌گری را پروژه نفوذ دانست و عنوان کرد: تمام قدرت در دست مردمی است که لبیک به اسلام ناب محمدی گفتند. دشمن با پروژه نفوذ چهار رگ حیاتی انقلاب را نشانه گرفته است. 

حجت‌الاسلام ربیعی با بیان اینکه دشمن درصدد است تا با پروژه نفوذ موتور انقلاب را خاموش کند،افزود:موتور انقلاب همان اسلام ناب محمدی و هویت دینی ما است.ماهواره یکی از ابزار نفوذ دشمن در میان خانواده‌ها است که موجب از هم پاشیدگی کانون خانواده می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبری به عنوان دومین شاخصه اصلی انقلاب هدف دیگر دشمن برای نابودی است، یادآور شد: شما مردم رکن دیگر انقلاب هستید.دشمن خواهان مایوس کردن،ناامید و خسته کردن شما مردم است.

معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در پایان به حقوق‌های نجومی و دلسرد شدن مردم اشاره و اظهار کرد: شهدا  ذخایر انقلاب هستند. دشمنان درصدد هستند تا گفتمان انقلاب را تغییر دهند و گفتمان اشرافگری را جایگزین آن کنند.

ارسال نظرات