رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور در شهرکرد:

دین اسلام برای آموختن علم هیچ محدودیتی قائل نشده است

دکتر غلامرضا منتظری در همایش علمی نخبگان بسیج استان چهارمحال و بختیاری گفت:‌ زمانی می‌توانیم در حوزه علم و معنویت پیشرفت داشته باشیم که در مسیر ولایت حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۰۴۶۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، همایش بزرگ اساتید دانشگاه، نخبگان، هنرمندان و ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

رئیس بسیج هنرمندان کشور در این همایش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: آنچه اساتید و پژوهشگران باید در نظر داشته باشند ارائه مطالب عمیق است که باید منابع معتبر داشته باشند و بدون تردید نتیجه چنین پژوهشی برای جامعه سودمند خواهد بود.

دکتر غلام رضا منتظری، تصریح کرد: بزرگان ما که سختی بسیار را به جان خریدند تا به علم واقعی دست پیدا کنند باید الگویی برای ما باشند.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، افزود:‌ آنچه رزمندگان ما را در عرصه جنگ پیروز و ثابت قدم داشت، ولایت مداری است که می‌تواند برای ما درس بزرگی باشد.

منتظری، ادامه داد: زمانی می‌توانیم در حوزه علم و معنویت پیشرفت داشته باشیم که در مسیر ولایت حرکت کنیم و پای در مسیر شیطان و شیطان صفتان قرار ندهیم.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: برای پیشرفت باید خودسازی داشته باشیم؛ چرا که عامل تحول در درون افراد شکل می گیرد.

ارسال نظرات