خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان مانه وسملقان

ایران اسلامی ضلع مهم هندسه قدرت جهانی/دشمن به دنبال عقلانیت محاسباتی است

سرگرد اسماعیل بیدکی گفت:به برکت خون شهدا و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس است که امروز اسلام به حاکمیت رسیده است وایران اسلامی یکی از اضلاع مهم هندسه قدرت در جهان به حساب می آید.
کد خبر: ۸۷۵۰۴۳۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ سرگرد اسماعیل بیدکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان در صبحگاه مشترک نیرو های مسلح مانه وسملقان گفت: با آغازهفته دفاع مقدس همه ساله شور وحال عظیمی در کشور به وجود می آید وباید بتوانیم با این شور وحال در راستای ولایت فقیه قدم برداریم.

 وی ادامه داد:  به برکت خون شهدا و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس است که امروز اسلام به حاکمیت رسیده است وایران اسلامی  یکی از اضلاع مهم هندسه قدرت در جهان به حساب می آید.

 بیدکی تبیین کرد: امروز منطق استکبار شکست خورده است وجهان در حال بیدار شدن می باشد وپرچمدار این نهضت وبیداری انقلاب اسلامی ایران است.

 وی تصریح کرد: بسیجیان دلاور با پیرویی از ولایت فقیه در حال ترسیم افق های جدیدی در دنیا می باشند واین در حالی است که در سراسر دنیا استکبار آرزو ها واهداف خود را بر یاد رفته می بیند.

بیدکی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را به کار می بندد برای نابودی اسلام ولی دچار اشتباه محاسباتی است وبه دنبال عقلانیت محاسباتی می رود اما مسلمانان با عقلانیت معنویی حرکت می کنند که تفاوت در همین جا است.

 وی  افزود: تمام عناصر انقلابی وکسانی که در هندسه نظام اسلامی قرار دارند باید از ولایت فقیه پیروی کنند تا به عقلانیت معنویی دست یابند و جریان کشور را به خوبی پیش ببرند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان خاطر نشان کرد:تنها راه پیش برد انقلاب اسلامی جهاد اکبر است،باید با تکیه بر ولایت وسر لوحه قرار دادن آن نقشه راه جدیدی برای مسلمانان دنیا ترسیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار