فرمانده سپاه ناحیه ایوان: دفاع مقدس از یک نظر نماد مظلومیت و از سوی دیگر نماد اقتدار ماست، در دفاع مقدس صحنه هائی شکل گرفت که بی شباهت به عاشورا نبود.
کد خبر: ۸۷۵۰۱۳۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ دوم پاسدار محمدحسین فولادی، فرمانده سپاه ناحیه ایوان در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه شهرستان ایوان گفت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که مورد توجه شرق و غرب قرار گرفت؛ علیرغم انقلابهای زیادی که به وقوع پیوست؛ زیرا هدف انقلاب اسلامی از طرف امام امت(ره) مقابله با استکبار و نظام سلطه عنوان شد.

سرهنگ فولادی افزود: تقابل اسلام و انقلاب با غرب تقابل ایدئولوژیک و مکتب است که در غرب دین محصور در کلیساست اما در نظام اسلامی دین در رأس امور است. عمده این تقابل باعث شد که نظام سلطه به فکر مقابله با نظام باشد. البته صدور انقلاب را هم برنمی تابیدند. بعد از جنگ دوم جهانی و حذف امپراطوری عثمانی عملاً دولت اسلامی که بتواند در مقابل غرب عرض اندام کند، وجود نداشت و انقلاب اسلامی این وزنه را تغییر داد.

فرمانده سپاه ایوان تأکید کرد: تحمیل جنگ توسط صدام دیوانه و خونخوار و آلت دست غرب برای براندازی نظام بود. شرایط درونی ما هم در ابتدای جنگ مناسب نبود. ساختار درونی کشور مشکل اساسی داشت.

سرهنگ فولادی اظهار کرد: دفاع مقدس از یک نظر نماد مظلومیت و از سوی دیگر نماد اقتدارماست. در دفاع مقدس صحنه هائی شکل گرفت که بی شباهت به عاشورا نبود.

فرمانده ناحیه ایوان تصریح کرد: امروز در خطر هستیم و جنگ نظامی را پیش رو نداریم، دفاع ما در سوریه و عراق کسب امنیت برای جمهوری اسلامی است. متأسفانه اگر عده ای امروز ابراز می کنند که ما به نیروی نظامی احتیاج نداریم چون منافع آنها به خطر افتاده است؛ فرافکنی می کنند.

سرهنگ فولادی ابراز کرد: امروز جوانان و نوجوانان ما در معرض آسیب جدی هستند پس روحیات معنوی باید پررنگ شود و همه باید دست به دست همداده و ارزشها را نشو و نما دهند. باید با روحیه جهادی پیش رفت و فضا را برای استحکام نظام فراهم کرد. ظهور و بروز تمدن اسلامی که چشم انداز ماست، باید با فکر و توان نخبگان محقق شود.

ارسال نظرات