فرماندار کنگان:

انتظار می رود مردم با مشارکت در سرشماری به توسعه کشور کمک کنند

بوشهر-فرماندار کنگان گفت: همکاری و مشارکت در سرشماری تکلیفی شرعی و ملی است.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۷۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان ،عبدالنبی یوسفی با اشاره به طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن بیان کرد: با توجه به اینکه سرشماری کامل ترین و موثرترین ابزار برای برنامه ریزی کشور است ، انتظار می رود مردم با مشارکت جدی به توسعه کشور کمک کنند.

وی افزود: مشارکت مردم و همکاری دقیق و اصولی ملت با ماموران سرشماری می تواند دولت را در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم ، حل مشکلات و توسعه و عمران کشور بر اساس نیازسنجی ها کمک کند.

فرماندار کنگان به بیانات ارزشمند رهبری معظم انقلاب در خصوص سرشماری اشاره و عنوان کرد:به تعبیر معظم له آحاد مردم عزیز برای مشارکت در تصمیم گیری های درست ، به جا و کارآمد با ارائه دقیق اطلاعات مورد نیاز در این طرح مشارکت کنند.

یوسفی افزود: مردم کنگان با همکاری و همراهی جدی و گسترده و دقیق در این کار بزرگ ملی مشارکت خواهند کرد.

نماینده دولت در بخش دیگر از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اقتدار و عزت ، پیشرفت و موفقیت از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است.

وی همچنین با تبریک آغاز سال تحصیلی به موفقیت و ارتقای چند پله ای آموزش و پرورش شهرستان و نیز کسب رتبه ها و قبولی در رشته های مهم دانشگاهی توسط فرزندان این خطه اشاره و عنوان داشت: در سالهای اخیر اقدامات ارزشمندی در خصوص ارتقای علمی دانش آموزان انجام شده که موفقیت در کنکور سراسری از رهاوردهای این اقدام علمی است.

ارسال نظرات