حمیدرضا
نشست خبری هفته دفاع مقدس در سپاه استان ایلام/
جانشین فرمانده سپاه ایلام گفت: بیش از 513 برنامه در هفته دفاع مقدس با شعار ما آماده ایم اجرا خواهد شد که گوشه ای از برنامه های سپاه استان ایلام که متولی این برنامه هاست خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۴۸۵۷۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: بیش از 513 برنامه در هفته دفاع مقدس با شعار ما آماده ایم اجرا خواهد شد که گوشه ای از برنامه های سپاه استان ایلام که متولی این برنامه هاست خواهد بود.

وی اولین برنامه های هفته دفاع مقدس را صبحگاه مشترک نیرو های مسلح، دیدار با خانواده های شهداء و جانبازان و نشست خبری با حضور اصحاب رسانه خواند و گفت: گفتگوی ویژه خبری با حضور سردار حسینی فرمانده سپاه استان ایلام در برنامه صدا وسیمای مرکز ایلام و حضور خانواده های پیشکسوت سپاه در برنامه تلویزیونی "مانگه شو" از دیگر برنامه های امروز دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی ابراز کرد: پنجشنبه صبح افتتاحیه منزل محرومان در روستای هفت چشمه و سرطاف، حوزه مقاومت ابوذر، حوزه حضرت زینب(س) و مسجد روستای مهدی آباد و در عصر فردا غبار روبی مزار شهداء توسط پاسداران ناحیه ایلام برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام عنوان کرد: روز جمعه پیاده رویی بزرگ خانوادگی با حضور آحاد مردم از میدان ارغوان به سمت مزار شهداء ایلام برگزار می شود که عصر جمعه توسط سپاه ناحیه ایوان افتتاح مسجد ساتیان، مسکن محرومان و چهار پایگاه مقاومت در دستور کار دارد.

سرهنگ طهماسبی یادآور شد: روز شنبه چهارم مهر ماه 13 باب منزل مسکونی برای مدد جویان مهرانی افتتاح می شود که بعد از ظهر همان روز یک باب مسجد در دشت عباس و 10 باب منزل محرومین در شهرستان دهلران افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای آبروی محله در شهرستان دهلران اجرا می شود؛ بیان داشت: روز یکشنبه، پنجمین روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهداء در ناحیه ملکشاهی با حضور سردار عراقی برگزار می شود که بعد از مراسم یادواره مسجد و خانه عالم در مهر ملکشاهی و منزل محرومین در کلک نقی و چشمه پهن افتتاح می شود.

سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی با بیان اینکه ششمین روز هفته دفاع مقدس تجمع بزرگ رزمندگان، بسیجیان و پیشکسوتان ایلام در سالن شهدای قلاویزان با حضور سردار نقدی برگزار خواهد شد ابراز کرد: در آخرین روز از این هفته افتتاحیه مساجد و منازل محرومین در شهرستان های بدره و آبدانان خواهیم داشت.

وی افزود: افتتاحیه 111 باب منزل برای محرومین و در کل 157 طرح خانه عالم، احداث پل، جاده، غسال خانه، مسجد و ... در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

وی در آخر با اشاره به اینکه از پنج کتاب دفاع مقدس در محل گردهمایی پیشکسوتان رونمایی می شود، ابراز کرد: 30 تیم امدادی پزشکی با کمک بسیجیان جامعه پزشکی ایلام به مناطق محروم اعزام خواهند شد.


ارسال نظرات