در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی بسیج اصناف و بازاریان کشور و هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران قرار بر این شد برای همکاری بیشتر تفاهم نامه ای بین این دو سازمان به امضا برسد.
کد خبر: ۸۷۴۸۱۶۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور، جلسه مشترک با حضور ستاد اقتصاد مقاومتی بسیج اصناف و بازاریان کشور و هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در دفتر مهندس علی یزدانی معاون وزیر و رئیس این سازمان برگزار گردید.

در این جلسه غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور ضمن تشکر و ارائه گزارش کاری در خصوص اقدامات صورت گرفته درخواست نمود تا با هماهنگی بیشتر کارهای مشترک را در بحث تولیدی های صنفی با سازمان صنایع کوچک اجرا شود.

در ادامه برهمن مشاور اقتصادی بسیج اصناف و بازاریان کشور پیشنهاد های شش گانه را جهت همکاری ارائه نمود که تشکیل کارگروه مشترک، توجه ویژه سازمان صنایع کوچک به تولیدی های صنفی، ارائه تسهیلات به تولیدی های صنفی جزو این پیشنهادات شش گانه بودند.

سپس علی یزدانی رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ضمن تشکر از حضور ستاد اقتصاد مقاومتی بسیج اصناف و بازاریان کشور بیان داشت: این سازمان آمادگی خود را جهت همکاری همه جانبه اعلام می دارد.

در پایان یزدانی پیشنهادی مبنی بر این که کارشناسان دو سازمان جلسات کارشناسی را برگزار نمایند و در قالب تفاهم نامه مشترک این همکاری انجام شود را ارائه داد.

ارسال نظرات