نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگا ن رهبری:

زندگی برخی از مسئولان افسانه ای است

آیت الله اسلامیان در یادواره شهدای شهماروند اردل، گفت: کسی که اشرافی زندگی می کند، نمی تواند درد مردم را بفهمد.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۰۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه هفته دفاع مقدس، یادواره سردار شهید ارسلان حبیبی و شهدای منطقه شهماروند اردل، با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان، فرمانده سپاه ناحیه اردل و فرماندار شهرستان اردل در سالن ورزشی روستای آلیکوه برگزار گردید.

در این یادواره آیت الله علیرضا اسلامیان بیان داشت: ولایت فقیه، ولایت رسول الله است و ما هرجا که پشتیبان ولایت فقیه بوده و از رهبر معظم انقلاب پیروی کردیم پیشرفت نمودیم.

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، افزود: شهدای ما الگوی تمام عیار ساده زیستی و ولایتمداری بودند.

وی، با درخواست از مسئولین برای پرهیز از اشرافی گری وتجمل گرایی و عمل به وصیت نامه شهدا، اضافه کرد: امروزه باید ما پشتیبان رهبر معظم انقلاب باشیم و به وصیتنامه شهدا عمل بکنیم.

آیت الله اسلامیان با تأکید بر ضرورت عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری از سوی مسئولین و مردم، اظهار کرد: زندگی شخصی امام خمینی (ره) و امام خامنه ای بهترین الگوی زندگی هستند.

وی، تصریح کرد: امروز زندگی برخی از مسئولان افسانه ای است. مسئولان باید درد مردم را درک کنند. کسی که اشرافی زندگی می کند، نمی تواند درد مردم را بفهمد.

آیت الله اسلامیان با اشاره به ساده زیستی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: حضرت آقا در راس هرم جمهوری اسلامی در زندگی شخصی بسیار ساده زیست هستند؛ بنابراین زندگی مسئولان نباید بالاتر از حد متوسط جامعه باشد.

وی در ادامه بیان داشت: هیچ انحرافی یک مرتبه پیدا نمی شود. اشرافی گری نیز یکمرتبه به وجود نیامده؛ بلکه کم کم و تدریجا به وجود آمده است.

ارسال نظرات