گرامیداشت هفته دفاع مقدس با 80برنامه در لردگان

فرمانده سپاه ناحیه لردگان از اجرای بیش از 80عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۷۵۹۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود موسوی،در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: افزود: در اوایل انقلاب که هنوز پایه‌های این انقلاب محکم نشده و شکل نگرفته بود ضدانقلاب داخلی و خارجی در صدد نابود کردن انقلاب برآمدند و یک جنگ ناخواسته و تحمیلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم نزدیک به ۳۷ کشور از لحاظ مادی و معنوی صدام را کمک کردند و ۸ سال جنگ را به مردم انقلابی ایران اسلامی تحمیل کردند.

سرهنگ موسوی عنوان کرد: افزون بر 80 عنوان برنامه در شهرستان لردگان همزمان با هفته دفاع مقدس امسال پیش‌بینی شده که با کمک ادارات و نهادها در هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان، نهادینه سازی فرهنگ ناب، ارزش ها و دستآورد های دوران دفاع مقدس را یکی از اهداف این برنامه ها دانست و افزود: بیان خاطرات شهدا توسط رزمندگان، برپایی ایستگاه های صلواتی، گلباران غبور مطهر شهدا، برگزاری هیئت منتظران موعود و میقات صالحین از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری با موضوع های دفاع مقدس را از دیگر برنامه های شاخص و مهم این هفته عنوان کرد و گفت: عملیاتی نمودن درس‌ها و عبرت های دوران دفاع مقدس و تبیین قدرت دفاعی با تأکید بر الگوی دفاع مقدس در مقابله با تهدیدات دشمن از مهم ترین اهداف این نشست ها می‌باشد.

موسوی، برگزاری رژه نیروهای مسلح ساعت 8:30دقیقه صبح روز 31شهریور در بلوار پاسداران شهر لردگان، بازسازی واقعه غدیر در روز 30شهریور ساعت 9صبح در شهر آلونی، از دیگر برنامه های مهم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت می باشد.

وی، همچنین از برگزاری نشست های بصیرتی، روشنگری و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل از سربازان نمونه و ... بعنوان برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان لردگان و رده های سپاه و بسیج این منطقه نام برد.

ارسال نظرات