بررسی مشكلات واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۷ طرح تولیدی چهارمحال و بختیاری تسهیلات اقتصاد مقاومتی دریافت كردند.
کد خبر: ۸۷۴۶۴۵۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ ۷۵ طرح در بخش صنعتی و ۲۲ طرح در بخش كشاورزی استان در سال جاری تسهیلات اقتصاد مقاومتی دریافت كرده اند.

قاسم سلیمانی دشتكی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تأكید كرد: در این راستا ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های بخش صنعتی و ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش كشاورزی پرداخت شد.

وی افزود: در همین مدت ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش صنعت و ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش كشاورزی از سوی بانك های عامل چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

سلیمانی دشتكی تصریح كرد: ۹۴۶ طرح و واحد صنعتی و كشاورزی در سامانه بهین یاب وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نام كرده كه ۱۰۷ مورد از این تعداد منجر به عقد قرارداد شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بانك های عامل استان مكلفند تا پایان شهریور نسبت به درخواست واحدهای معرفی شده به بانك اقدام كنند.

وی اضافه كرد: در راستای پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی شركت های دانش بنیان با اولویت برای دریافت تسهیلات به بانك های عامل معرفی شوند.

گفتنی است در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری مشكلات بدهی بانكی و امور مالیاتی هشت واحد تولیدی استان بررسی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار