همزمان با هفته دفاع مقدس؛

تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس در شهركرد

معاون برنامه‌‌‌‌‌‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان شهركرد گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس از نویسندگان دفاع مقدس این شهرستان تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۶۴۰۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مصطفی محسن‌پور در نشست انجمن كتابخانه‌های عمومی شهرستان، اظهار كرد: امسال حدود ۳۰۰ برنامه فرهنگی در كتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزار شد.

وی عنوان كرد: نشست‌های كتابخانه‌ای، مسابقه نقاشی، نمایشگاه كتاب، نقد كتاب و جمع‌خوانی كتاب در كتابخانه‌ها از جمله برنامه‌هایی است كه در نیمه نخست سال جاری در شهرستان شهركرد اجرا شد.

محسن‌پور تصریح كرد: شاهنامه‌خوانی، حافظ‌‌‌‌‌‌‌‌‌خوانی و قصه و قصه‌خوانی از دیگر فعالیت‌هایی بود كه در شش ماهه ابتدای امسال در راستای افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ كتاب‌خوانی در كتابخانه‌های عمومی این شهرستان صورت گرفت.

معاون برنامه‌‌‌‌‌‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان شهركرد با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس بیان داشت: توزیع بروشور و پوستر، فروش كتاب دفاع مقدس، برگزاری نشست كتاب‌خوان با موضوع دفاع مقدس، معرفی و نقد و بررسی آثار دفاع مقدس از فعالیت‌هایی خواهد بود كه در هفته بزرگداشت دفاع مقدس در شهرستان شهركرد اجرا می‌شود.

وی تشریح كرد: تقدیر از نویسندگان دفاع مقدس این شهرستان و همچنین تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس، از برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس سال جاری خواهد بود كه هدف از برگزاری این برنامه‌ها ترویج و گسترش همه جانبه فرهنگ كتاب و كتاب‌‌‌‌‌خوانی در شهرستان شهركرد است.

محسن‌پور با اشاره به لزوم بررسی زمینه‌های همكاری بین كتابخانه‌های عمومی و آموزش و پرورش خاطرنشان كرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی زنگ آغاز مدارس در یكی از مدرسه‌های شهركرد به صدا در خواهد آمد.

وی، با اشاره به اهمیت آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس، اضافه كرد: بهترین بستر برای معرفی دفاع مقدس آموزش و پرورش و بهره‌مندی از ظرفیت مدارس است.

محسن‌پور با اشاره به لزوم پیش‌بینی برنامه‌های مختلف برای آغاز سال تحصیلی جدید گفت: بازدید از كتابخانه‌های عمومی نزدیك به مدارس یكی از فعالیت‌های اجرایی در آغاز سال تحصیلی امسال برای دانش‌آموزان خواهد بود و هدف از اجرای این طرح افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ كتاب‌خوانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار