مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان خبر داد

اعزام 80 بسیجی خواهر به مشهد مقدس

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: 80 نفر از خواهران بسیجی حلقات صالحین برتر حوزه مقاومت بسیج الزهرا(س) ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در قالب اردوی 5 روزه به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۴۶۲۲۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار سلطانی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه کمیجان گفت: همزمان با ایام دهه مبارک امامت و ولایت به همت ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تعداد 80 نفر از خواهران بسیجی برتر حلقات صالحین حوزه الزهراء در قالب اردوی 5 روزه به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: هدف از اعزام بانوان بسیجی به این سفر ارتقاء روحیه معنوی و تربیت اخلاق ولایتی است؛ این اردو با هدف توسعه اخلاق و معنویت و تعمیق و نوسازی معنوی بر مبنای آموزه‌های قرآن کریم و سیره ائمه اطهار(ع) با اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) و بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در بین بسیجیان است.

مسئول روابط عمومی سپاه کمیجان تصریح کرد: تشویق بسیجیان فعال و اعضای شورای بسیج، تقویت بصیرت و معنویت بسیجیان، ایجاد انگیزه و استفاده از برنامه‌های سیاحتی و زیارتی از دیگر اهداف این برنامه است.

پاسدار سلطانی حلقه‌های شجره طیبه صالحین را برنامه‌ای ارزشمند و امری مقدس و بسیار اثرگذار دانست و اضافه کرد: هدف اصلی طرح صالحین بسیج، تربیت انسان هایی در تراز و مدافع انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات