کارشناس فضای مجازی در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد

تزریق افکار منفی و پوچ گرایی در فضای مجازی و افزایش خودکشی

رضا صفری گفت: ایجاد یأس، نا امیدی و تزریق افکار منفی و نیهیلیسمی، دین زادیی و ترویج بی دینی و بی حیایی کارکردهای جریان های معارض در فضای مجازی است که گاهاً نوجوانان و جوانان ما را تحت تاثیر قرار می دهند.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۳۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

رضا صفری مسئول بسیج رسانه اصفهان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به افزایش خودکشی و نقش فضای مجازی در این مسئله گفت: فضای مجازی و تکنولوژی های مبتنی بر آن در فرآیند آموزش و تربیت نقش اساسی و بنیادینی دارند و نیز در فرآیند پیشرفت جامعه تاثیرات شگرفی از خود باقی می گذارند.

وی افزود: تربیت نسل کنونی جوامع از شکل سنتی خود خارج شده و تحت اختیار رسانه ها قرار گرفته است و فضای مجازی به عنوان یکی از فراگیر ترین ابزارهای رسانه ای گوی سرعت انتقال مفاهیم و دسترسی آسان به بسیاری از محتوا ها و در نتیجه کجروی های اجتماعی فراهم کرده است.

مسئول بسیج رسانه اصفهان تصریح کرد: ایجاد یأس، نا امیدی و تزریق افکار منفی و باور های نیهیلیسمی و ترسیم آرمان شهر های خیالی و غیر قابل دسترس، دین زادیی و ترویج بی دینی و بی حیایی کارکردهای جریان های معارض در فضای مجازی است که گاهاً نوجوانان و جوانان ما را تحت تاثیر قرار می دهند.

این کارشناس فضای مجازی در پایان عنوان کرد: بدین ترتیب جوانان و نوجوانان در محیطی مملو از مفاهیم و محتوا های پوچ سیر کرده و هیچ محدودیتی را درمسیر خود احساس نمی کنند، لذا خودکشی و اعتیاد و انواع آسیب های اجتماعی در کشور افزایش یافته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار