دبیر مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر:

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی

بوشهر- دبیر مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر:همه مردم جهت اجرای امر به معروف و نهی از منکر احساس وظیفه کنند.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۰۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه ، خضر فقیه که پیش از خطبه های نماز جمعه در گناوه در بین نمازگزاران سخن می گفت اظهار داشت : همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری های شهدا و امام شهدا (ره) هستیم.و این نظام ثمره خون شهیدان و مجاهدتهای امام شهیدان است.

وی افزود :حفظ نظام جمهوری اسلامی برترین امر به معروف و نهی از منکر است و پیاده کردن و اجرایی کردن این فریضه  مستلزم داشتن وحدت و همبستگی  میان همه اقشار جامعه در همه عرصه ها است.

فقیه اظهار داشت : امر به معروف و نهی از منکراوجب واجبات است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید بسیارمی فرمایند ولی پیرامون امر به معروف و نهی از منکرهنوز گام اساسی بر داشته نشده است امر به معروف و نهی از منکر بر اساس آموزه های دین و آیین ما وظیفه همه ما است و اگر امر به معروف و نهی از منکر انجام نگیرد مطمعنا دچار تزلزل و مشکل خواهیم شد .

دبیر مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر بیان داشت : وضعیت حجاب و پوشش امروز دربسیاری از شهرها و با وجود این همه شهید برازنده استان بوشهر نیست فساد اخلاقی و فساد مالی ایجاد شده به من مسوول برمی گردد که نتوانسته ایم به وظیفه خود به نحو احسن عمل نماییم.

وی تصریح کرد : امر به معروف و نهی از منکر در همه ابعاد مالی، فساد اخلاقی، ...باید اجرایی شود و همه مردم  نسبت به این امراحساس وظیفه کنند ودر اجرای آن و انجام وظیه فرقی بین گروه ها و جناح های سیاسی در این مورد وجود ندارد.

وی افزود : مجمع امر به معروف و نهی از منکر به کمک نیرو های نظامی و انتظامی ایجاد ایجاد شده و 20 خواهر و 20 برادر و مجموعا 40 نفر در استان جهت اجرای  این فریضه عضو فعال آن هستند که با نیروها همکاری می کنند ودر اجرایی کردن این فریضه به همکاری همه نیاز داریم.

فقیه اظهار داشت:با توجه به نزدیکی ماه محرم  و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان  از همه برادران و خواهران درخواست می کنیم فرم های عضویت در این طرح را پر کنید و در اجرای این فریضه الهی با مجمع همکاری کنند.

ارسال نظرات