مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع):

استکبار جهانی به دنبال استحاله درونی نظام است

حجت الاسلام کریم سرافراز، انتقال تقابل از اصولگرا و اصلاح طلب به تقابل انقلاب و غرب را از نقشه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.
کد خبر: ۸۷۴۵۸۲۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در جلسه شورای فرماندهی سپاه استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند: در روز قیامت، فردی را می آورند در پیشگاه خداوند، او را نگه می دارند و نامه ی اعمالش را به او میدهند. او عمل نیکی در نامه اعمال خود نمی بیند،‌عرضه می دارد خداوندا این نامه ی اعمال من نیست؛ زیرا من هیچ عبادت و بندگی در این نمی بینیم؛‌خطاب می شود به او، که خداوند نه چیزی را گم می کند و نه چیزی را فراموش می کند،‌عمل تو به خاطر غیبت از دیگران از بین رفته است.

وی،‌افزود: فرد دیگری را در روز قیامت حاضر می کنند و نامه ی عملش را به او می دهند، وی در نامه اعمالش اطاعت های زیادی را می بیند و او نیز می گویند من در دنیا این مقدار بندگی نداشتم، به او خطاب می شود فردی غیبت تو را کرده که همه اعمال نیک او برای تو ثبت شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اضافه کرد: فراوانی فرمایشات حضرت آقا(مقام معظم رهبری) حاکی از اهمیت موضوعاتی است که ایشان بیان می فرمایند؛ سال گذشته در جاهای مختلف ایشان فرمایشات مهمی داشتند که اولین محور گفتمانی، بازسازی درونی قدرت و استحکام درونی نظام بود.

وی، دومین مورد از فرمایشات مهم مقام معظم رهبری را اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: حضرت آقا با پیشنهادات 10گانه که مطرح فرمودند، مسئولان اجرایی را به این امر مهم توجه دادند.

سرافراز، سومین فرمایش مهم مقام معظم رهبری را استکبار ستیزی عنوان کرد و افزود:‌پدیده نفوذ و ابعاد آن از دیگر توصیه های مهم فرمانده معظم کل قوا در فرمایشات مختلف بوده است.

این مقام مسئول، خطر تحریف خط و گفتمان حضرت امام(ره)، به ویژه بیانات 14خرداد مقام معظم رهبری در حرم مطهر را یادآور شد،‌که فرمودند: اگر ملت ایران راه امام(ره) را گم کند، و نسبت به آن غفلت کند، یا عمداً کنار بگذارد، ملت ایران سیلی خواهد خورد.

وی، تصریح کرد: این مطالب را حضرت آقا در زمانی مطرح می کنند، که خود ایشان در جایگاه امامت و ولایت قرار دارند و نسل سوم و چهارم انقلاب را مورد خطاب قرار دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، جهاد کبیر را از دیگر نکات مورد تأکید مقام معظم رهبری دانست و گفت: انقلابی گری و انقلابی ماندن، از توصیه های مؤکد رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تا بتوانیم راه دستیابی به اهداف انقلاب را پیش ببریم.

وی، 5شاخصه انقلابی گری را با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در این دوره حساس از تاریخ انقلاب اسلامی، که از پیچیدگی خیلی بالایی برخوردار است و از سویی استکبار جهانی به دنبال استحاله درونی نظام می باشد، و درصدد نفوذ با ابعاد گسترده هستند، یعنی نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ...؛ باید هوشیاری کامل در جبهه انقلاب موج بزند.

حجت الاسلام سرافراز، ادامه زیرساخت تحریم از سوی دشمنان در قالب برجام های 2، 3و ...، را یادآور شد و گفت:‌بهره گیری از دموکراسی برای براندازی از دیگر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است، که در حال حاضر بسیج دانش آموزی را هدف قرار داده اند و با وارد کردن مباحث حقوق بشر و غیره، برای دو قطبی سازی در کشور تلاش می کنند.

وی، انتقال تقابل از اصولگرا و اصلاح طلب به تقابل انقلاب و غرب را از دیگر نقشه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: فشار روی نقطه دفاعی کشور و جاری شدن مطالبی از زبان کسانی که خودشان در رأس بوده اند و مقایسه با آلمان و ژاپن، از نشانه های نفوذ به شمار می رود، که البته هدف نهایی آنها سپاه و بسیج است.

ارسال نظرات