فرمانده بسیج وزارت نفت در گفتگو با «بسیج»:

اقتصاد مقاومتی مورد غفلت دولتمردان واقع شده است/مسوولان بیشتر شعار دادند

علی فلاح مهرجردی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مورد غفلت دولتمردان واقع شده است افزود: آنچه از اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل دیده می‌شود جنبه شعاری داشته و انتقاد جدی به دولتمردان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۵۷۹۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
علی فلاح مهرجردی فرمانده بسیج وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  چندین سال است که مقام معظم رهبری مبحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند تا توسط تمام وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی بکار گرفته شود .

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مورد غفلت دولتمردان واقع شده است افزود: آنچه از اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل دیده می‌شود جنبه شعاری داشته و هنوز ابعاد عملیاتی به خود نگرفته است که انتقاد جدی به دولتمردان محسوب می‌شود.

فلاح مهرجردی اذعان داشت: همایش‌های بسیاری با نام اقتصاد مقاومتی برگزار شده است که باید مورد بررسی قرار بگیرد و اینکه به چه میزان توانسته اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند.

فرمانده بسیج وزارت نفت تصریح کرد: یقین بدانید عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی در کوتاه مدت نتیجه دلخواه را ایجاد نمی‌کند بلکه باید با توجه به نتایجی که از اقتصاد مقاومتی در نظر داریم زمان بیشتری را صرف کنیم تا شعار اقتصاد مقاومتی به عمل تبدیل شود.

وی در خاتمه افزود: ساماندهی شاغلان بسیجی در وزارت نفت در جهت عملی کردن اقتصاد مقاومتی یکی از اهداف بسیج وزارت نفت محسوب می‌شود که طی برنامه مدون و زمان بندی شده باید شکل بگیرد.

ارسال نظرات