حمیدرضا
امام جمعه موقت دره شهرگفت: سیاسی کاری در نظام آموزش و پرورش برای تربیت و آموزش افرادی که آینده این مملکت رابرعهده دارند مضر و ارزش کار معلمی را تقلیل می دهد.
کد خبر: ۸۷۴۵۵۴۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج, به نقل از سیمره خبر ، حجت الاسلام"عبداله شمسی" امام جمعه موقت دره شهر در خطبه هابی نماز جمعه این هفته با تبریک ولادت امام هادی(ع) ودر پیش بودن عید غدیر خم گفت: پیروی از برگزیدگان خداوند و ولایت الهی تنهاراه رهایی از حاکمیت شیطان، سلاطین، نفس سرکش و اماره انسانها است.

وی اظهار کرد: جدا شدن از ولایت و جامعه اسلامی به سقوط در دامان مستکبران و ظالمان عالم مجر خواهد شد.

شمسی با بیان اینکهاگر به خودمان هراس راه دهیم غدیررا کامل نکرده ایم، افزود: برای تحقق آرمانهای بلند و آسمانی غدیر باید ازحاکمیت نفس اماره، حیوانی، وسوسه های شیطان و بیم و امید ازحکومتهای زمینی عبورکنیم.

وی با اشاره به موضوع جدایی دین از سیاست نیز تصریح کرد: پیامبر حکومتی به مامعرفی کرد که در آن دین بدون سیاست معنایی ندارد.

خطیب نماز جمعه دره شهر با بیان اینکه رهاورد غدیراتحاد ومقاومت در برابر ظلم سرکوب منافقین وکفار است، یادآورشد: اگر سیدالشهدا(ع) با اجتناب از سیاست و حکومت داری یزید گوشه ای نشسته وبرای مردم ذکر وتسبیح می کرد بی شک یزید دست امام حسین(ع)را می بوسید وبا ایشان کاری نداشت.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: دستگاه عظیم آموزش و پرورش وظیفه تربیت وآموزش نسلهای آینده این مرزوبوم را برعهده دارد که معلمین متعهدو دلسوزاین وظیفه عظیم رابه خوبی دریافت کرده اند.

حجت الاسلام شمسی افزود: سیاسی کاری در نظام آموزش و پرورش برای تربیت و آموزش افرادی که آینده این مملکت رابرعهده دارند مضر و ارزش کار معلمی را تقلیل می دهد.

وی همچنین در ادامه با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عزت وعظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ذوب در ولایت است.

امام جمعه موقت دره شهر یادآور شد: امروز در حالی که عزیزان و سرداران مدافع حرم با تقدیم جان خود، مرزهای عقیدتی و جغرافیایی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرده اند، عده ای کم خرد و لجوج با ادعایی غلط و بی اساس داعش را به مجاهدان و مبارزان فی سبیل الله مرتبط می کنند.

وی با بیان اینکه این حرفهای بی اساس از زبان افراد کاخ نشین که تهدید نظامی را باعث قدرت می دانند جاری می شود، افزود: اینها اگر جرات دارند مستقیم وارد مذاکره با ریش قرمزها شوند تا سرشان را همچون گوسفند از تنشان جدا کنند.

امام جمعه موقت دره شهر خاطرنشان کرد: ولایتمداری در رکاب علی(ع) به ما اموخته تهدید نظامی داعش و مذاکره با آمریکا برای ما هیچ ارزشی ندارد ملت ایران برای همیشه جان برکف خواهند ماند.


ارسال نظرات