فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک

راهیان نور حافظ افتخارات دوران دفاع مقدس است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک بر بیان ابعاد دوران دفاع مقدس از سوی راویان برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: راهیان نور حافظ افتخارات دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۷۴۵۵۰۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی در همایش راویان دفاع مقدس سپاه ناحیه اراک با تاکید بر ضرورت محتوا بخشی به اردوهای راهیان نور گفت: تلاش راویان جهت بهره برداری معنوی به منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعد از انقلاب خیلی مهم است.

وی با اشاره به ضرورت آشنایی جوانان با فرهنگ دوران دفاع مقدس برای مقابله با جنگ تمام عیار فرهنگی و نرم دشمنان اظهار داشت: ضروری است برای ارتقای روحیه جهاد و شهادت و باورهای دینی جوانان و نسل جوان تلاش همه جانبه صورت گیرد.

پاسدار رضایی با اشاره به نقش راویان دوران دفاع مقدس در کاروان‌های راهیان نور گفت: زمانی که خاطرات رزمنده‌ها از زبان راویان آن هم در مکانی که این اتفاقات رخ داده برای دانش‌آموزان بازگو می‌شود مسلماً تأثیر بیشتری می‌تواند بر این قشر تاثیرگذار جامعه داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: دوران دفاع مقدس باید برای نسل جوان تبیین شود و این مهم نیز برعهده روایتگران و کسانی است که این دوره را از نزدیک لمس کرده‌اند در حقیقت روایتگران به بیان ابعاد آن باید بپردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس باعث می شود انسان قدر امنیت و آرامش امروز کشور را بیشتر بداند؛ دشمنان با تمام توان و ابزار خود فکر جوانان و فرهنگ جامعه را هدف قرار گرفته‌‌اند که ضروری است در این زمینه یعنی جنگ نرم هوشیار‌تر عمل کنیم.

قابل ذکر است که اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از دهه اول مهرماه آغاز و تا ابتدای فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظرات