خبرهای داغ:

برگزاری یادواره 288شهید شهرستان لردگان

همزمان با سالروز اعزام کاروان پیاده از شهرستان لردگان به جبهه های نبرد حق علیه باطل، یادواره 288شهید گلگون کفن این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۴۴۴۱۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ ابوالقاسم کریمی، فرماندار شهرستان لردگان با اعلام این خبر، اظهار داشت: 12 آبان ماه امسال و همزمان با سالروز اعزام كاروان پیاده لردگان به جبهه های حق علیه باطل یادواره شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد.

کریمی، هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت شهدای این منطقه عنوان کرد و افزود: یادواره‌های شهدا فرصتی است برای آشنا کردن نسل جدید با آرمان‌ها و اهداف شهدا و باید از این نوع مراسم‌ها بهترین استفاده را برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.

فرماندار لردگان، بیان داشت: در این میدان راه شهدا را فراموش نکنیم چرا که اگر فراموش شود شرمنده شهدا می‌شویم و باید نقشه راه را از رهبرمان و خانواده شهدا و جانبازان بگیریم.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است، راه شهدایی که محور زندگی آن‌ها خدا بود و برای خدا کار می‌‌کردند و اگر کار ما برای رضای خدا باشد از تعریف و تمجید دیگران در کار خود مغرور و از سرزنششان نا امید و مأیوس نمی‌شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار