فرمانده سپاه لردگان خبر داد:

بازسازی واقعه بزرگ غدیر در لردگان

فرمانده سپاه ناحیه لردگان، از بازسازی واقعه غدیر خم برای سومین بار در بخش خانمیرزای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۴۱۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار داشت: با گرامیداشت دهه امامت و ولایت و عید غدیر، باز سازی واقعه غدیر برای سومین بار در شهرستان لردگان و در منطقه خانمیرزا اجراء می شود.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان، افزود: واقعه غدیر در روز سه شنبه 30 شهریور ماه 95 ، ساعت 9 صبح در بخش خانمیرزا « دشت آلونی ما بین آلونی و ده صحرا » از توابع شهرستان لردگان اجرا می‌شود.

موسوی، گفت: در این نمایش، بازسازی حرکت کاروان پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) و همچنین سایر کاروانهای منتهی به مکه معظمه و بازگشت آنها به تصویر کشیده خواهد شد که با عنایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و با تلاش جمعی مردم و مسئولین شاهد یکی دیگر از اثربخش ترین و به یادماندنی ترین نمایش های میدانی در شهرستان لردگان خواهیم بود.

وی افزود: بازسازی صحنه غدیر به نوعی بزرگترین و مهمترین رویداد در شهرستان لردگان خواهد بود، و باید تمامی دستگاه های دولتی و غیر دولتی در این کار عظیم فرهنگی همکاری بیشتری داشته باشند.

موسوی، به اهداف از بازسازی واقعه غدیر اشاره داشت و گفت: هدف اصلی اجرای این مراسم اطلاع رسانی مناسب به مردم در زمینه محتوای خطبه غدیر خم است.

موسوی با تبریک ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیر، گفت: امیدواریم بتوانیم حضور پرشوری از مردم را در تبیین فرهنگ غدیر در جامعه داشته باشیم.

بخش خانمیرزا در 25 کیلومتری شهر لردگان و فاصله 150 کیلومتری مرکز استان چهار محال و بختیاری واقع شده است.

ارسال نظرات