نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

شرکت وزیر ارشاد در مجلس صوفیه لاابالی‎گری دینی و برای جذب رای است

سید مرتضی حسینی گفت: اینها به این شکل می خواهند گروه های مختلف را به خود جذب کنند و برای آینده رأیشان آماده هستند یک نوع لاابالی گری دینی یا به تعبیر خودشان تساهل و تسامح داشته باشند که به اهداف خود برسند.
کد خبر: ۸۷۴۴۱۸۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
سید مرتضی حسینی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از وزیر ارشاد به خاطر شرکت در مجلس صوفیه و محفل دراویش گفت: این کارها برای جذب افراد و گروهها و طایفه ها است.

وی افزود: اینها به این شکل می خواهند گروه های مختلف را به خود جذب کنند و برای آینده رأیشان آماده هستند یک نوع لاابالی گری دینی یا به تعبیر خودشان تساهل و تسامح داشته باشند که به اهداف خود برسند.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: این افراد با خود می گویند صوفیه شاید جمعیتی داشته باشد و برای جذب این جمعیت آماده هستند که هر کاری ولو مخالفت با نظر مراجع دینی و نظام باشد انجام داده و با آنها ارتبط برقرار کنند. نمونه های این موارد زیاد است مثل هنرمندان بی تعهد و خوانندگان و احزابی ی که به انقلاب و امام و رهبری اعتقاد ندارند و روشنفکرانی که هیچ اعتقادی ندارند با اینها مرتبط می شوند و به آنها بها می دهند تا اهداف خاصی را دنبال کنند. این یک جریانی است که به قول خودش می خواهد جذب کند ولی جذب حداکثری برای رأی را دنبال می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار