در دیدار رئیس سازمان بسیج حقوق دانان کشور با آیت‌الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان؛

ارائه خدمات حقوقی در مناطق محروم باعث حل اختلافات می شود

علی بهادری رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور با آیت‌الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۷۴۴۰۳۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
به گزارش سرویس  بسیج حقوقدانان خبرگزاری بسیج، علی بهادری رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور با آیت‌الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این جلسه آیت الله حسینی شاهرودی ضمن تشکر از فعالیتهای فرهنگی به ویژه خدمت رسانی سازمان بسیج حقوقدانان در اردوی جهادی مریوان، به برخی از اثار متعدد و گسترده این قبیل اقدامات دراستان کردستان اشاره کرده و افزودند: شهر های اولویت دار از جهت فعالیتهای خیریه و خدمت رسانی در استان بسیار هستند و دولت نیز باید در جهت کمک به این شهر ها قدم بردارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن اشاره به ایه خذ من اموالهم صدقه تطهرهم و تزکیهم بها ، انواع مختلف خدمت رسانی اعم از علمی و فرهنگی و عمرانی را باعث تزکیه و رشد هردوطرف خدمات دهنده و گیرنده دانسته و ادامه دادند: این قبیل برنامه ها هرچه بیشتر توسعه یابد و ترویج گردد باعث آبادانی و پیشرفت کشور می گردد. وی ضمن بیان اینکه ارائه خدمات تخصصی از سوی جامعه حقوقدان بسیار قابل تقدیر و مثمر ثمر بود افزود:ارائه اینگونه از خدمات مشاوره ای در مناطق محروم لازم و ضروری است و باعث حل اختلافات منطقه ای می گردد. در پایان این دیدار هم آیت الله حسینی شاهرودی اعلام آمادگی خود را جهت حمایت از برنامه های جهادی و سازندگی سازمان بسیج حقوق دانان اعلام کردند.


ارسال نظرات