مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان:

پیکر شهید محمد شادمان ماهانی امروز درگلزار شهدای کرمان خاکسپاری می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: پیکر شهید امیر سرتیپ محمد شادمان ماهانی به عنوان یکی از شهدای مفقودالاثر این استان که بعد از 28 سال شناسایی شد امروز در کرمان تشییع و خاکسپاری می شود. ...
کد خبر: ۸۷۴۳۰۳۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیچ در کرمان  محمدرضا حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: قرار است پیکر شهید شادمان ماهانی ساعت ۲ بعد از ظهر امروز از مقابل میدان اول مسجد صاحب الزمان (ع) تا گلزار شهدا شهر کرمان تشییع شود.

وی اظهار کرد: حجت الاسلام مهدی عربپور امام جمعه موقت کرمان نیز بر پیکر شهید شادمان ماهانی نماز اقامه خواهند کرد.
وی گفت: پیکر شهید شادمان ماهانی ساعت ۱۷ امروز بعد از شرکت در دعای عرفه در گلزار شهدای شهر کرمان و در کنار سایر همرزمانش به خاک سپرده خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان بیان کرد: شهید امیر سرتیپ شادمان ماهانی فرزند حسین که در عملیات بیت المقدس ۵ به شهادت رسید در منطقه پنجوین تفحص و شناسایی شده است.
وی بیان کرد: این شهید از ورزشکاران و نیروهای ورزیده ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.
وی گفت: این شهید بزرگوار دارای یک فرزند پسر است که وی نیز از ورزشکاران بنام آموزش و پرورش استان کرمان است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اظهار کرد: شهید شادمان ماهانی متولد ۲۲ دی ۱۳۴۱ است و در ۲۱ فروردین ۱۳۶۷ در عملیات شناسایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی افزود: پیکر شهید ماهانی روز شنبه ۲۰ شهریور به همراه ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس به عنوان شهدای برائت از مشرکین وارد کرمان شد.
قرار است، پیکر شهدای برائت از مشرکین در دعای عرفه بخش چترود و شهرستان های سیرجان، رفسنجان، بم و جیرفت حضور یابند.

ارسال نظرات