حمیدرضا
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ایوان:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ایوان: گفتمان ولایت امروز گفتمان غالب ملت هاست. بسیجیان نیز باید گفتمان ولایت را در سرلوحه برنامه های خود داشته باشند. گفتمان ولایت راهبردهای اصلی نظام است که باید نهادینه شود.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۷۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین علی احمدیان، مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه ایوان در بین الصلاتین گردان إلی بیت المقدس حوزه شهید بهشتی در منطقه عمومی دانوک در حین اجرای برنامه رزم شبانه تأکید کرد: گفتمان ولایت امروز گفتمان غالب ملت هاست. بسیجیان نیز باید گفتمان ولایت را در سرلوحه برنامه های خود داشته باشند. گفتمان ولایت راهبردهای اصلی نظام است که باید نهادینه شود.

احمدیان افزود: امروز مقام معظم رهبری تنها در میدان است و یارو یاوری مخلص ندارد. فریاد أین عمار واقعیت دارد. در زمان زعامت حضرت امام خمینی(قدس الله روحه العزیز) بهشتی ها و مطهری ها در میدان بودند تا امام امت (ره) تنها نماند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه ایوان تصریح کرد: بسیجیان ما باید از شهداء و فرماندهان بزرگ دفاع مقدس که مجسمه اخلاص بودند باید درس بگیرند. باید از باکری ها الگو برداری شود.

وی به ویژگیهای شهیدان اشاره و عنوان کرد: بسیجیان ما نماز اول وقت را باید جدی بگیرند، فرماندهان ما در جبهه هم از لحاظ نظامی قوی بودند و هم شب ها به درگاه الهی ناله ها داشتند، خودسازی برای عزیزان بسیجی خیلی مهم است. اخلاص بهترین نعمتی است که پروردگار متعال به این عزیزان عطا فرموده است.

امام جمعه موقت ایوان به دلاوریهای امیرالمؤمنین (ع) اشاره و اذعان کرد: حضرت امیر نمونه بسیجی واقعی بود که در وسط میدان جنگ بود و برای اسلام مخلصانه شمشیر می زد و با آن عظمت و قربتی که داشت در دل شب ناله می زد.

حجت الاسلام احمدیان در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل سیاسی روز پرداخت و اظهار کرد: متأسفانه امروز عده ای در داخل به دشمن چراغ سبز نشان می دهند و نمونه آن را درکش و قوس هایاخیر مجلس شورای اسلامی و خود تحریمی که عده ای درست کرده اند به وضوح می بینیم.گفتمان ولایت فصل الخطاب جامعه ماست و باید جلوی چنین مسائلی که خوراک دشمن را تهیه می کند گرفته شود.


ارسال نظرات