مجتبی عبداللهی
سرهنگ طهماسبی در دوره توانمندسازی سرگروه های صالحین دره شهر عنوان کرد/
طهماسبی جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) : باید با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای هر منطقه صنایع تبدیلی کوچک و بزرگ متناسب با آن به وجود آید.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۰۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲

حجت الاسلام فرهاد محمدرحیمی مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه دره شهر در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در این دوره تعداد 300 نفر از خواهران و برادران سرگروه های شجره طیبه صالحین پایگاه های مقاومت بسیج در کلاس های آموزشی حضور دارند.

محمدرحیمی گفت: این دوره آموزشی در طی 3 روز و در قالب 24 ساعت آموزش اجرا  شد.اما مهمان ویژه این دوره جانشین سپاه امیر المؤمنین (ع) سرهنگ پاسدار عبد الصحاب طهماسبی بود.

سرهنگ طهماسبی سخنان خود را حول محور اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی آغاز کرد و علل نامگذاری شعار سال در طول چند سال اخیر از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان " اقتصاد " را مصون ماندن از فشارها و تحریم های اقتصادی دشمن و مقاوم سازی اقتصاد در برابر تهدید عنوان کرد

سرهنگ طهماسبی گفت: پایه و اساس اقتصاد مقاومتی بومی کردن صنعت، کشاورزی، دامپروری و صنایع کوچک و بزرگ است و با بکارگیری نیروهای متخصص و جوان و کارآمد می توان کشور را از تهدیدات و فشارهای اقتصادی دشمن حفظ کرد

سرهنگ طهماسبی در تشریح اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای درونزا بودن و استفاده حداکثری از کلیه ظرفیت ها، استعدادها، منابع انسانی و منابع معدنی و کشاورزی موجود در عین نگاه به بازارهای خارجی و صادرات و استفاده از تکنولوژی و دانش کشورهای پیشرفته می باشد.

طهماسبی در ادامه افزود: باید با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای هر منطقه صنایع تبدیلی کوچک و بزرگ متناسب با آن به وجود آید تا هم به  اشتغال جوانان کمک بشود و از استعداد منطقه به خوبی استفاده شود و هم با فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی و باغی و لبنی با تولید و صادرات محصولات در شکوفایی اقتصاد کشور بتوانیم نقش مؤثری ایفا کنیم.

سرهنگ طهماسبی در این باره خاطرنشان کرد: امروز در سراسر کشور بین مدیران ارشد شهرستان ها و استان ها و بسیج سازندگی میثاق نامه ای تحت عنوان اقتصاد مقاومتی و راه اندازی صنایع تبدیلی در حال منعقد شدن و اجرا است، چرا که اگر صنایع تبدیلی به وجود آید ماندگاری، کیفیت و قیمت محصول بیشتر و در نتیجه اقتصاد کشور نیز پویا خواهد شد،

. .

ارسال نظرات