کارشناس اجتماعی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

تشدید خودکشی در جامعه با تماشای محتوای فاسد ماهواره و فضای مجازی

کارگر گفت: وقتی نوجوان کانال های ماهواره ای و محتوای فاسد فضای مجازی را تماشا می کند دچار سردرگمی می شود چراکه نمی تواند نیازهای خود را برآورده کند؛ لذا به این دلیل و نیز بیکاری جوانان خودکشی شدت یافته است.
کد خبر: ۸۷۴۲۷۱۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

نرگس کارگر کارشناس اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به افزایش آمار خودکشی در کشور بیان داشت: متأسفانه خودکشی در بین نوجوانان و جوانان کشور ما بسیار زیاد شده است.

وی با اشاره به دلایل افزایش خودکشی گفت: فضای مجازی و کانال های ماهواره ای به نوعی در جوانان و نوجوانان ما احساس یأس و نا امیدی را به وجود آورده که در نهایت به بن بست روحی می رسند و دست به اقدامات خطرناکی همچون خودکشی می زنند.

این کارشناس اجتماعی خاطر نشان کرد: وقتی نوجوان کانال های ماهواره ای و محتوای فاسد فضای مجازی را تماشا می کند دچار یک سردرگمی می شود چراکه نمی تواند نیازهای خود را برآورده کند لذا به این دلیل و نیز رکود اقتصادی و بیکاری جوانان این پدیده شدت یافته است.

کارگر تصریح کرد: ضعف اعتقادات مذهبی، نبود نظارت والدین بر جوانان و نوجوانان که معمولاً ناشی از اشتغال همزمان پدر و مادرهاست موجب می شود فرد احساس تنهایی کند و دچار کمبود های عاطفی شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار