جانشین فرماندهی سپاه تنگستان:

دولتمردان به طور جد پیگیر احقاق حق شهدای منا باشند

جانشین فرماندهی سپاه تنگستان گفت: بی کفایتی سران سعودی در اداره امور حج موجب شد تا جان قریب به 8 هزار حاجی در سرزمین منا گرفته شود و دولتمردان باید به طور جدی تری به دنبال احقاق حق شهدای منا و خانواده معظم انها باشند.
کد خبر: ۸۷۴۲۰۸۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴

به گزارش  خبرگزاری بسیج از تنگستان، رضا فاطمیان در یادوراه شهید آبروی محله شهید منا شهید حاج حسین عیوضی که از مهاجرین الی الله بود گفت: امروز متاسفانه مناسک حج که باید نماد عظمت و اقتدار اسلام باشد به محل زور و تزویر سران ظالم آل سعود تبدیل شده است و دست کثیف صهیونیسم جهانی در اداره بیت الله الحرام نقش ایفا می کند.

وی افزود: دنیای اسلام و به طور خاص برخی کشورهای عربی متاسفانه در خواب فرو رفته و در جایی که باید در مقابل ظلم و ستم آل سعود خود را نشان دهند دست به تبانی زده و جنایت این خونخواران مسلمین را نادیده می گیرند.

فاطمیان گفت: متاسفانه دیپلماسی اتخاذ شده در خصوص حوادث منا و پیگیری حقوق شهدای متا و خانواده معظم آنها تا کنون موفق نبوده و دولتمردان باید بهتر از این پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه پیگیری مجدانه ای تا کنون از طرف دولت در خصوص شهدای منا و حقوق حقه آنها نشده است گفت: برخورد با سران آل سعود که نه خادمین بلکه خائنین به تمام معنای حرمین شریفین هستند بایستی از طریق جامعه جهانی پیگیری شود و این خواسته امت حزب الله از دولتمردان است.

ارسال نظرات