خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد

برگزاری دوره توانمندسازی شورای پیشگام واحدهای بسیج رزن

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن از برگزاری دوره آموزشی شورای واحدهای مقاومت پیشگام به منظور توانمندسازی بسیجیان عضو شورای واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی مدارس با حضور 120 دانش‌آموز در رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۱۶۴۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

سرهنگ فرهاد شیرزاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: دوره توانمندسازی اعضای شورای واحدهای مقاومت پیشگام، با هدف ارائه آموزش‌های مورد نیاز اعضای شورای واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی مدارس متوسطه دوم، در دو بخش مجزا ویژه برادران و خواهران برگزار شد.

وی عهده‌دار شدن دانش‌آموزان بسیجی به عنوان مسئولین فرماندهی و شورای بسیج واحدهای پیشگام را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: سپردن مسئولیت به دانش‌آموزان نشانگر این است در آینده، باید اداره مملکت و کشور برعهده دانش‌آموزان امروز باشد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به حضور 120 دانش‌آموز در این دوره‌ها تصریح کرد: این اقدام بسیج دانش‌آموزی نوعی الگوسازی و تربیت مدیران جوان کشور برای آینده ایران اسلامی است.

وی با اعلام جزئیاتی از این دوره، گفت: دوره امسال با عنوان یادبود شهدای مدافع حرم و با شعار «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» برگزار شد.

شیرزاد در تشریح محتوای آموزشی دوره توانمندسازی شورای پیشگام اظهارداشت: در این دوره آموزشی که به مدت 2 روز به طول انجامید، دانش‌آموزان بسیجی هر یک از حوزه‌های مقاومت، به مدت دو روز در کلاس‌هایی که توسط اساتید و کارشناسان مربوطه برگزار شد، حضور یافتند و به بحث و گفتگو پیرامون موضوعاتی از جمله اخلاق تشکیلاتی، استکبارستیزی، بصیرتی، جنگ نرم، تشکیلات فرهنگی و... پرداختند.

وی همچنین به برنامه های جانبی فرهنگی و تفریحی در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان بسیجی اشاره کرد و افزود: برگزاری فریضه نمازهای جماعت، قرائت زیارت عاشورا ، ورزش صبحگاهی و ... در رشته‌های گوناگون از دیگر برنامه‌های جانبی دوره توانمندسازی شورای واحدهای مقاومت پیشگام بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات